پیام تبریک نماینده عالی دولت در استان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

نماینده عالی دولت در گیلان با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج سازندگی را گرامی داشت
کد خبر: ۹۵۹۷۶۹۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱

پیام تبریک نماینده عالی دولت در استان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان اسدالله عباسی استاندار گیلان بمناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

 خدمتگزاری توفیق و نعمتی ارزشمند از سوی حضرت حق است که شایستگان و انسان های خالص و با بصیرت قدر آن را می دانند و آن را با هیچ گوهری عوض نمی کنند.

 

تشکیل ساختار بسیج به عنوان یک تشکیلات عظیم مردمی یک حرکت عظیم در جهت تحقق آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

 

امروزه بسیج به شجره طیبه ای تبدیل شده که ملت های دیگر نیز از آن بهره ها برده و در راه استقلال خویش از آن متنعم شده اند.

 

همانگونه که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرمودند: "بسیج لشگر مخلص خداست" و این فرمایش معظم له تمامی ابعاد بسیج را در بر می گیرد.

 

 تلاش و مجاهدت در مسیر ایجاد زیرساخت ها و پیشرفت یکی از نیازهای اساسی کشور است که با تشکیل سازمان بسیج سازندگی در کنار سایر دستگاه های خدمتگذار، این مسیر هموارتر شده است.

 

بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی تا به امروز به عنوان الگویی از خدمت رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می شود.

 

رهبر فرزانه انقلاب در خصوص بسیج سازندگی می فرمایند: این کارِ اردوهاى هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگى یکى از برکاتش خدمت‌رسانى است که میلیونها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می شوند.

 

تردیدی نیست که بسیج سازندگی با بهره گیری از ظرفیت جوانان مستعد و توانمند در زمینه های مختلف توانسته است منشأ خیر و برکت و بنوعی الگوی کار و تلاش برای همه ی مدیران و خادمان ملت در دستگاه ها باشد

 

اینجانب ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان امام خامنه ای عزیز را به تمامی مردم شریف ایران اسلامی و استان ولایتمدار و همیشه سرافراز گیلان؛ خصوصا فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم همه ما بتوانیم قدم های موثری را در مسیر سازندگی و تعالی گیلان عزیز، برداریم.

 

اسدالله عباسی

 

استاندار گیلان

ارسال نظرات
آخرین اخبار