اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهرکرج آمادگی کامل خود را جهت پشتیبانی از برگزاری شایسته کنگره شهدای استان البرز اعلام کردند.
کد خبر: ۹۵۹۷۶۴۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، پاسدار داوود پاشایی دبیر اجرایی کنگره شهدای البرز و مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان البرز صبح امروز با حضور در کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج پیرامون برگزاری شایسته کنگره شهدای استان البرز با اعضای این کمیسیون در یک نشست کاری مشترک به گفتگو نشست.
اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج آمادگی خود را جهت پشتیبانی از کنگره شهدای البرز اعلام کردند
در این نشست پاشایی ضمن تشریح اهداف، راهبردها، رویکرد‌ها و برنامه‌های کنگره شهدای البرز به اهمیت ایجاد گفتمان فرهنگی در فرآیند اجرایی کنگره شهدای استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگترین رویداد فرهنگی معنوی استان البرز در سال آینده برگزار خواهد شد و همه باید بکوشیم این مراسم به ایجادیک جریان فرهنگی بزرگ درتبیین فرهنگ شهدا و انتقال میراث معنوی آن‌ها به نسل جوان منجر شود.

وی با تاکید بر اینکه کنگره شهدا باید در شأن شهدا و براساس توصیه‌های ارزشمند رهبر معظم انقلاب برگزار شود، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج می‌تواند نقش‌آفرینی ارزشمندی در پشتیبانی از برگزاری شایسته کنگره شهدا داشته باشد و امیدواریم مدیران شهری با وقوف به نقش و مسئولیت تاریخی خود، بستر ساز کنگره‌ای درحدنام بلند شهدای والامقام استان البرز شوند.

همچنین در ادامه این نشست اعضای کمیسیون فرهنگی شورای کرج بر حمایت حداکثری از برگزاری کنگره شهدای استان البرز تاکید کردند و راهکار‌های همکاری با کنگره شهدا را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها