خبرهای داغ:

دیدار نماینده مجلس با فرمانده سپاه ناحیه کرخه

نماینده مردم شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرخه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۹۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، نماینده مردم شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با فرمانده سپاه شهرستان کرخه دیدار کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرخه در این دیدار ضمن تأکید بر لزوم توجه به فضای تعامل میان مسؤولان نهادها و سازمان‌ها و نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم باید در اولویت نخست تمام افراد به‌خصوص نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

سرگرد پاسدار قاسم گوروی: مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت ولی‌ فقیه و امام خامنه‌ای باید حفظ شود و موضع‌گیری انقلابی و مناسب در مجلس شورای اسلامی و هنگام لزوم در سیاست‌های کلی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید رویکرد تفکر انقلابی در امور پیش‌ رو مد نظر قرار گیرد، گفت: سپاه از دل مردم ایجاد شده و برای مردم خدمت می‌کند و با خدمت‌گزاران ملت تعامل سازنده و همیشگی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرخه ادامه داد: همه تحت لوای یک پرچم خدمت می‌کنیم؛ پس باید فضایی ایجاد کنیم که برکات انقلاب برای مردم ملموس شود.

گوروی اضافه کرد: از نماینده مردم در مجلس انتظار داریم در راستای تحقق اهداف مشترک و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب همچون پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با مشارکت احاد مردم در مجموعه‌های شهرستانی ما را یاری دهد.

دکتر محمد کعب عمیر، نماینده مردم شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اظهار کرد: سپاه در همه ادوار نعمتی الهی بوده است؛ وظیفه بنده است که به عنوان ناظر بر دستگاه‌های اجرایی و خادم مردم، برای پیشرفت، آبادانی و اعتلای شهرستان های شوش و کرخه اقدام کنیم و در این راستا به همراهی و کمک سپاه امیدوارم هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار