خبرهای داغ:

حک شدن فتح خرمشهر در حافظه تاریخی ملت ایران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: فتح خرمشهر در حافظه تاریخی ملت ایران حک شده است.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۳۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سردار میر عبدالرضا مرادحاجتی در نشست با امیر سرتیپ حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشو در خصوص هماهنگی اجرای ویژه برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: هر لحظه‌ای که در این آب و خاک، احساس امنیت کنیم باید آن را مدیون اندوخته دوران دفاع مقدس باشیم که مثل سرچشمه‌ای، پایه و اساس اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح ما شد که در قبل از انقلاب به شدت وابسته به کشور‌های دیگر بودند.
وی ادامه داد: فتح خرمشهر در حافظه تاریخی ملت ایران حک شده است. سوم خرداد اتفاقی نیست که کمرنگ شود یا به دست فراموشی سپرده شود بلکه هر چه از زمان آن می‌گذرد باید بیش از پیش آن را تبیین کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تاکید بر اهمیت نقش ارتش در دفاع از کشور و ملت گفت: ارتش دلاور ما به لطف خدا و به حرمت خون شهدا در بالاترین سطح از اقتدار و صلابت قرار دارد.

سردار مراد حاجتی افزود: ارتش آمادگی دارد در همه حوزه‌ها به این مناسبت ارزشمند و پس از آن چهارم خرداد در کنار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان باشد و ویژه برنامه‌هایی نیز به این مناسبت‌ها در نظر گرفته که بزودی آنها را اعلام و رسانه‌ای خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار