خبرهای داغ:

برگزاری مسابقه رباتیک در دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور ۶ تیم دانشجویی

شاهرود_ به همت انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی مکانیک با همکاری اداره کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود مسابقه رباتیک با حضور ۶ تیم دانشجویی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۳۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

برگزاری مسابقه رباتیک در دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور ۶ تیم دانشجوییبه گزارش خبرگزاری بسیج، به همت انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی مکانیک با همکاری اداره کارآفرینی این دانشگاه مسابقه رباتیک با حضور ۶ تیم دانشجویی با حضور مصطفی نظری و ناصرالدین سپهری اعضای هیات علمی این دانشکده بعنوان داور به مدت یک روز در محل ورودی تالار شقایق‌ها این دانشگاه برگزار شد.
کاظم بی تقصیر مدیر دفتر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود، این انجمن با همکاری اداره کارآفرینی دانشگاه، بوت کمپ تخصصی رباتیک را با هدف ایجاد انگیزه در دانشجویان و تجربه کار تیمی گروهی بهمن ماه ۱۴۰۲ در یک دوره فشرده یک ماهه آغاز کرد که در پایان این بوت کمپ جهت محک زدن توانایی‌های تیم‌ها تصمیم بر برگزاری مسابقه‌ای شد تا تیم‌ها در فضایی دوستانه به رقابت بپردازند.
علیرضا علیزاده فلاح دبیر انجمن علمی دانشجوی مهندسی مکانیک این دانشگاه و مجری برگزار کننده از سوی این دانشکده، در پایان تیم‌های برتر بعد از محاسبه امتیاز در اختتامیه‌ای معرفی و جوایز به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار