خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای دانشجو معلم در بهبهان

دومین یادواره بزرگ شهدای دانشجو معلم شهرستان بهبهان با حضور مسئولین استانی ، شهرستانی ،دانشجویان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۰۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج بهبهان: دومین گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانشجو معلم شهرستان بهبهان با حضور دانشجویان، عموم مردم و مسئولین استانی و شهرستانی در دانشگاه فرهنگیان بهبهان برگزار شد .

دکتر صالحی ریاست دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان در این مراسم بیان کرد نقش فرهنگیان در جامعه اسلامی در تربیت نسل جوان و آینده سازان کشور نقشی بی‌بدیل و ماندگار است و باید رسالت ملی، دینی و انقلابی خود را دقیق و جدی انجام دهند.

وی گفت ؛ شهدای دانشجو معلم با حضور در جبهه های جنگ ۸ ساله ، درس بزرگ ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را به ما آموخته اند و مسیر علم ایثار و شهادت را شکوفا نمودند .

در ادامه سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا امروز با بهای خون خود بزرگترین دستاورد های علمی، نظامی و... را برای ما به ارمغان آورده اند .

حکمتیان افزود ؛ بزرگترین دستاورد های جمهوری اسلامی ایران و عزت این مملکت و پیشرفت و توسعه کشور در گرو ارج نهادن راه شهیدان است و هر آنچه را که داریم مرهون قطره قطره خون شهدا و جان فشانی‌های آنهاست .

در پایان این مقام مسئول اظهار نمود ؛ تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی و جنگ ۸ سال تحمیلی در دانشگاه های کشور ، نسل جوان و آینده ساز کشور را با مسیر موفقیت و ایثار شهادت آشنا خواهد نمود .

در آخر این مراسم از خانواده های معظم شهدا و اساتید نمونه دانشگاه فرهنگیان تجلیل بعمل آمد.

 

این یادواره به همت دانشگاه فرهنگیان امام جعفر صادق(ع) بهبهان ، بسیج دانشجویی دانشگاه و همکاری کمیته خادمین شهدا شهرستان بهبهان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها