نشست هماهنگی جهت برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه وبویراحمد ذیل برنامه ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در دفتر امام جمعه شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۸۲۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج در این نشستبا تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای کنگره ملی شهدا گفت: به واسطه این اجلاسیه شور و نشاط معنوی در جامعه رخ داد. 

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: شهدا در امنیت انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار نقش آفرینی بودند آنها تربیت یافته مکتب شیعه و دین بودند، شهدای روحانی همیشه در صحنه بودند و در راه عزت و دفاع از مردم نقش آفرین بودند این توقع هم وجود دارد زیرا انقلاب اسلامی متعلق به مردم و جامعه است.

وی با بیان اینکه اگر این انقلاب شکست بخورد انقلاب اسلامی، انقلاب دینی و سیاسی شکست خواهد خورد گفت: امروز وظیفه داریم از شهدای روحانی، ایثارگران و جانبازان آنها دفاع کنیم، قهرمانی که جان خود را در راه عزت ملی دادند.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: امروز در مناطق مختلف دنیا شعار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را سر می‌دهند، شعار عدالت، مبارزه با ظلم و شعار عدالت طلبی را سر می‌دهند.

آیت الله حسینی ادامه داد: امروز افراد خردمند و عقل‌ورز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و نمی‌شود در میدان دفاع از انقلاب و اسلام نبود، زیرا روزی مستعمره و توسری خور بودیم و امروز  آوازه قدرت و اقتدار ایران در مناطق مختلف دنیا شنیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاد شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است و پیشنهاد می‌دهیم سخنران اجلاسیه حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه باشد و در سالن اجتماعات دانشگاه یاسوج برگزار شود.

در ادامه این نشست سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان با بیان اینکه کمیته‌های مختلف در آمادگی برای اجلاسیه شهدای روحانی هستند گفت: در کمیته فرهنگی که مربوطه به کنگره شهدا است تولید سرود انجام شده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر نکته‌ای باشد که کمیته شهدای روحانی بخواهد به صدا و سیما ارائه دهد باید تدارک آن را ببیند گفت: تولیدات کمیته شهدای روحانی باید توسط خود کمیته زودتر از اجلاسیه ارائه شود‌.

 وی بیان کرد: مستند مربوط به مرحوم آیت الله  سید کرامت الله ملک حسینی، مرحوم آیت الله سید علی اصغر حسینی تولید شده است .

وی ادامه داد: بسته‌های فرهنگی، بسته‌های پذیرایی و هدیه مهمان از جمله مواردی است که باید توسط کمیته شهدای روحانی مشخص شود.

هم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدهم اندیشی مسئولان برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار