خبرهای داغ:

معلمان و مربیان تربیتی سربازان اصلی جنگ شناختی هستند

گرمسار- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گرمسار به‌ضرورت آموزش مکتب امام خمینی (ره) به دانش آموزان اشاره کرد و گفت: معلمان و مربیان تربیتی سربازان اصلی جنگ شناختی هستند.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۵۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت‌الاسلام روح‌الله تیموریان در همایش تجلیل از مربیان تربیتی، معلمان تمدن ساز و هادیان سیاسی اظهار داشت: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه سردار اندیشه‌های انقلابی بود.

وی با بیان اینکه در عرصه‌های گوناگون جهاد ازجمله جهاد فرهنگی، اقتصادی، علمی، سیاسی، جهاد تبیین علمدار این عرصه است، افزود: شهید مطهری سردار اندیشه‌ها در جهاد تبیین همچون یک جهادگر واقعی در مسئله روشنگری قدم برداشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه امروز در مقابل جنگ ترکیبی و شناختی که از جهات مختلف علیه ملت ایران به‌ویژه جوانان و نوجوانان هجمه وارد می‌شود قرار داریم، افزود: جهاد تبیین در این عرصه واجب است و امروز هادیان سیاسی، معلمان و مربیان تربیتی سربازان جنگ شناختی هستند.

وی با تأکید بر لزوم تبیین و روشنگری بیانیه گام دوم انقلاب بین دانش آموزان خاطرنشان کرد: حقوق بشری که غربی‌ها از آن دم می‌زنند ولی این در حالی است که حقوق بشر را طبق مؤلفه خودشان تعریف می‌کنند.

تیموریان اضافه کرد: مربیان تربیتی و هادیان سیاسی برای حفظ این انقلاب باید افرادی را پرورش دهند که در تراز انقلاب اسلامی باشند و مکتب انقلاب و امام خمینی (ره) را به آنان آموزش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار