نشست تخصصی مسئول بسیج اساتید استان البرز با مدیر عامل شرکت توزیع گاز استان البرز، مبنی بر تببین مصرف صحیح گاز و نقش اساتید در تبیین این موضوع برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۰۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، نشست تخصصی سرهنگ پاسدار خانبابایی مسئول بسیج اساتید استان البرز با ایمانی فولادی مدیر عامل شرکت توزیع گاز استان البرز، مبنی بر تببین مصرف صحیح گاز و نقش اساتید در تبیین این موضوع برگزار شد.

ایمانی بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه، بهره‌گیری از دانش و تجربیات اساتید و نقش به سزای اساتید در ارائه بازخورد اجتماعی از خدمات صنعت گاز و مأموریت‌های آن و همکاری اساتید با شرکت ملی گاز در تبیین وضع صنعت گاز کشور و اولویت‌های آن است.

در ادامه وی گفت: خانه گاز ایران را خانه همه کسانی دانست که دغدغه کمک به حل مشکلات کشور در بخش انرژی، به‌ویژه گاز را دارند و تصریح کرد: از همه کسانی که در این زمینه راهکار‌های عملی و اجرایی ارائه می‌دهند، استقبال می‌کنیم و از سرهنگ خانبابایی رئیس بسیج اساتید استان البرز تشکر کرد.

خانبابایی با تاکید بر ضرورت الگو سازی مصرف بهینه گاز در تمام بخش‌های مصرف‌کننده افزود: در حال حاضر، لزوم فرهنگ سازی الگوی مصرف بهینه گاز توسط اساتید با هدف صیانت از آن بیش از پیش احساس می‌شود و باید در راستای مدیریت، بهینه سازی و اقدامات اصلاحی مصرف گاز در استان برنامه‌ریزی و هماهنگی حداکثری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بهینه سازی مصرف سوخت و اصلاح الگوی مصرف آن یک امر فراسازمانی است که همکاری بین سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و غیردولتی و عموم مردم پر اهمیت است، ادامه داد: اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ بهینه مصرف توسط اساتید در دانشگا‌ها و ارائه راهکار‌های مصرف بهینه به روش‌های مختلف به دانشجویان یکی از اهداف این جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها