خبرهای داغ:

تقدیر امام جمعه و روحانیون هندیجان از فراجا

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان گفت: نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر در راستاي وظایف محوله خود می باشد و از طرح نور فراجا ، (عفاف وحجاب) تشکر نمود .
کد خبر: ۹۵۹۵۷۹۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان،سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامي هنديجان با تبریک هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: امنيت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان ها با نیروی انتظامی به دست می آید و در سایه این امنیت مردم می توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین سید حسینی امام جمعه هندیجان در ادامه ضمن عرض خدا قوت به فرمانده انتظامی شهرستان عنوان کرد : مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می کنند .

وی عنوان نمود : امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم .

حجت السلام والمسلمین سید عبدالحمیدحسینی افزود : همکاری همه دستگاه های اجرایی و ارگان ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد ها و ارگان ها با این نیرو است .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار