خبرهای داغ:

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با مدیر آموزش و پرورش شادگان

سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان و هیئت همراه با مدیر آموزش و پرورش شادگان بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۱۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ سرهنگ فرحانی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: بی شک معلم از جایگاه و اعتبار ویژه ایی در بین مردم برخوردار است و بایستی به این جایگاه احترام قائل بود.

وی عنوان کرد: عرصه تعلیم و تربیت، بسیار مهم و کلیدی است، چرا که توسعه نیروی انسانی کارآمد در حال حاضر مهمترین مقوله و نیاز کشورمان است.

ایشان اظهار داشت: سپاه و آموزش و پرورش هر دو همکار هم هستند چرا که هر دو پاسدار ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی و ایرانی در این مرز و بوم می باشند.

حدادپور مدیر آموزش و پرورش شادگان در این دیدار ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم گفت: مجموعه خدوم سپاه و بسیج همواره در تمامی عرصه ها یار و یاور آموزش و پرورش بوده اند و به این ارگان فرهنگی کمک‌های ویژه ای کرده و می کنند.

حدادپور ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده سپاه ناحیه شادگان و هیئت همراه اظهار کرد: ما انجام کار فرهنگی را هدف اصلی خودمان می دانیم و در این راستا با تعامل خوب و ارتباط تنگاتنگ این دو نهاد برای پیشرفت و تقویت بعد دینی و ایمانی نسل جوان و نوجوان تلاش خواهیم کرد.

در پایان با اهدای شاخه گل و هدیه از مدیر و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها