خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوزستان:

مساجد کارخانه آدم سازی هستند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با تاکید بر اینکه مساجد کارخانه آدم سازی هستند گفت: مساجد به برکت نظام جمهوری اسلامی که در واقع نظام تعلیم و تربیت است باید این ظرفیت بی بدیل برای تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۹۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ سردار حسن شاهوارپور عصر سه شنبه در نشست قرارگاه تعلیم و تربیت خوزستان در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شادگان بیان کرد: اجرای طرح حلقه های صالحین در پایگاههای مقاومت بسیج مساجد کشور طی چند سال اخیر دستاوردهای فراوان تربیتی داشته است.

وی ادامه داد: دهها هزار نفر در رده های سنی مختلف در مساجد خوزستان در قالب طرح شجره طیبه صالحین سازماندهی شده است و برنامههای مختلف تربیتی، آموزشی و تفریحی برای این اعضا در طول سال برگزار میشود.

فرمانده سپاه خوزستان با تاکید بر اینکه طرح شجره طیبه صالحین موج تربیتی در همه مساجد ایجاد کرده است گفت: شهرستان شادگان با سوابق طولانی فرهنگی و اینکه شهر حسینیه ها می باشد مورد هدف و تمرکز دشمنان است.

وی ادامه داد: تشکیل قرارگاه استانی تعلیم و تربیت در شهرستانها به منظور بررسی وضعیت شبکه تربیتی مساجد شهرهای مختلف، بازدید از فعالیتها و هم اندیشی در مورد اقدامهای آینده حلقههای صالحین است که امروز نشست استانی این قرارگاه در شادگان برگزار شد.

سردار شاهوارپور افزود: اعضای قرارگاه تعلیم و تربیت با تشکیل پنج تیم، به طور همزمان در پنج مسجد هر شهر حاضر و ضمن بازدید از مساجد فعال و بررسی فعالیت حلقههای صالحین، محتوای جلسات مساجد بررسی برنامههای آینده هم اندیشی میشود.

سرهنگ علی فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان نیز در این نشست با تشریح برنامه های متنوع قرارگاه تعلیم و تربیت این شهرستان گفت: شادگان با داشتن سوابق فرهنگی و مذهبی جزو شهرستانهای ممتاز فرهنگی خوزستان است.

در این نشست که با حضور مسوولان استانی از جمله سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان، حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان ، حجت الاسلام رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان ، حجت الاسلام اخوان مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین امام جمعه شادگان، حجت الاسلام بیت جادر مدیر حوزه علمیه شادگان برگزار شد، اعضای قرارگاه استانی تعلیم و تربیت با حضور در پنج مسجد شاخص، فعالیت این مساجد را از نزدیک بازدید کردند.

شهرستان شادگان با حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان دارای ۱۳۴ مسجد، ۶ حوزه مقاومت برادران و یک حوزه مقاومت خواهران فعال است.
۱۷۳ حلقه صالحین در شادگان وجود دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها