استاندار هرمزگان اعلام کرد :

9 معلم نمونه هرمزگان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

استاندار هرمزگان گفت: ۹ معلم نمونه استان فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت همزمان با بزرگداشت مقام معلم با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۹۵۵۷۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مهدی دوستی روز سه‌شنبه در آیین زنگ سپاس معلم، با تاکید بر لزوم تکریم معلمان و افزایش سطح خدمات رفاهی آن‌ها تصریح کرد: همه ما هرچه آموخته‌ایم نتیجه آموزش و زحمت معلمان شریف بوده و به پاس آن در حوزه کیفیت دهی به خدمات رفاهی تلاش داریم.

وی بیان کرد: سال گذشته در حوزه رفاهی معلمان، اقدامات خوبی انجام گرفت و امسال نیز اتمام و بهره‌برداری از طرح‌های جدید در حال اجرا، تقدیم جامعه فرهنگیان استان می‌شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان، همچنین افزایش سرانه‌ فضای آموزشی را یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این موضوع در سطح استان هرمزگان با جدیت دنبال شده است.

دوستی با تاکید بر توسعه و افزایش سرانه آموزشی در مناطق حاشیه‌ای به‌ویژه در شهر بندرعباس اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۸۰۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان افزوده شد و امسال نیز برنامه‌ریزی برای احداث ۶۰۰ کلاس درس جدید انجام شده است.

وی ضمن پرداختن به نقاط قوت استان در حوزه آموزش و پرورش گفت: همان اندازه که پرداختن به نقاط قوت امیدآفرین است تلاش و تمرکز بر رفع ۲ ضعف عمده آموزش استان نیز ضرورت دارد که یکی افزایش تعداد ورودی‌های کنکور استان به دانشگاه‌های برتر کشور و دوم ارتقای میانگین نمرات دانش آموزان در آزمون‌های نهایی است.

استاندار هرمزگان همچنین خطاب به دانش آموزان گفت: شما وارثان تمدن بزرگ ایران اسلامی و پاسبانان قدرتمند خلیج‌فارس و تنگه هرمز و دریای مکران هستید، شما وارث بزرگان و شاعران نامداری همچون حافظ و سعدی و مولانا هستید، باید خوب درس بخوانید و قوی باشید تا با دانش و تدبیرسکان مدیریت آینده استان را در دست بگیرید.

دوستی با اشاره به شرایط منطقه و لزوم افزایش قدرت کشور گفت: دانش آموزان عزیز قدر خود را بدانید، شما بسیار مهم هستید و در جای مهمی قرار دارید، در منطقه ما باید قدرتمند و مجهز به دانش و تجهیزات و تسلیحات روز باشیم تا دشمنان جرات جسارت نداشته باشند
گفتنی است در این آیین از جمعی از معلمان نمونه استان هرمزگان تجلیل شد و در پایان مراسم زنگ سپاس معلم نیز به صدا در آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار