هم‌زمان با روز کارگر، در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه ایران با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۵۲۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، در این مراسم که وزیر کار، وزیر صمت، مدیران عامل سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رئیس جمهور تجلیل شد.


ایدکوپرس سایپا تندیس ۵ شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
بیان مشکلات و دغدغه‌های کارگری توسط نمایندگان و تشکلات مختلف کارگران و ارائه گزارش توسط دبیر جشنواره و دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخش دیگر این برنامه بود.

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی بعنوان مدیر برتر کشور و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس بعنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

علیپور معصومی از فولاد سیرجان، منوچهر انصاری فرد از فولاد اردبیل، یوسف حسنی از پتروشیمی خراسان، محمود محمودی از توزیع برق استان مرکزی دیگر مدیران نمونه کشوری بودند که در این مراسم از سوی رئیس جمهور مورد قدردانی قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار