پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه حاجی آباد به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلّم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه حاجی آباد، طی پیامی ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) ، هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج و روزمعلّم را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۱۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان حاجی آباد ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه حاجی آباد، طی پیامی ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) ، هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج و روزمعلّم را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در تجلیل از جایگاه رفیع معلّم، همین بس که حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی‌علیه) در توصیف این مقام والا می‌فرمایند: «معلّمی شغل انبیاست ، انبیاء هم معلّم بشر هستند» و از منظر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز «مقام معلّم هر چه بالا برود، مقام تعلیم و تربیت در جامعه بالا رفته است».

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلّم ، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلّم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین ، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

ارسال نظرات