مدیرکل ورزش جوانان ایلام با بیان اینکه از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون ۳۳ طرح ورزشی در ایلام تکمیل‌شده است، گفت: ۱۵ طرح ورزشی دیگر تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۹۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهاب شهبازی با بیان اینکه در ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در این تعداد هیئت ورزشی ایلام به فعالیت‌های ورزشی می‌پردازند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضاهای ورزشی در نقاط مختلف استان به‌ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی ایلام پیش‌ازاین، ۹۰ صدم مترمربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح ایلام به ۹۸ صدم مترمربع افزایش‌یافته است.

 

 شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین‌بار اعتبار ورزشی ایلام طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان‌شهرهای کشور در دولت سیزدهم اختصاص‌یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

 

 مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

 

 وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش‌یافته است.

 

 

 

 شهبازی با تأکید بر اینکه هزینه هر خانه ورزش روستایی بیش از ۲۵۰ میلیون ریال است، افزود: ۱۸ زمین فوتبال چمن روستایی در سطح ایلام نیز در این مدت افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است که اعتبار احداث هر زمین چمن روستایی حدود ۲۵ میلیارد ریال است.

 

 مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه امسال باتوجه‌به شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) در زمینه توسعه اماکن ورزشی و ورزش آسان دنبال می‌شود تا زمینه رفع و کاهش دغدغه‌های هیئت‌های ورزشی در استان فراهم شود، گفت: تمام نگاه ما توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات ورزشی در بین اقشار مختلف جامعه، به‌ویژه توجه به جامعه بانوان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار