استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین گفت: جاده پدافندی اربعین به‌عنوان یکی از کارهای ماندگار، به طول بیش از ۷ هزار متر و با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان، تا قبل از برگزاری کنگره اربعین‌حسینی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۸۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد اربعین استان گفت: ایجاد جاده پدافند یکی از کارهای مهم امسال بوده که توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در حال انجام است.

وی افزود: طول این پروژه ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان است و طبق زمان‌بندی، این مسیر پدافندی تا قبل از برگزاری کنگره اربعین‌حسینی به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر اهتمام همه مدیران برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی، ادامه داد: تا قبل از اربعین بحث فاضلاب و فشار آب در مرز مهران حل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: طرح جانمایی مواکب در مرز مهران با درنظر گرفتن ملاحظات ترافیکی و تصاویر هوایی اربعین سال گذشته بررسی شود.

وی بیان داشت: شرکت «های‌وب» ظرف ۲ هفته باید تمامی حفاری‌های سطح شهر را ترمیم کند و نظارت بر این مهم با شهرداری است. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: دستگاه ایکس‌ری پایه مرزی مهران تا یک ماه فعال و ۵۷ دوربین پایش نظارتی در شهرهای استان در اسرع وقت نصب شوند.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید به تکالیفی که برای آنها ایجاد شده است، عمل کنند و دیگر مدیران باید وظایف ذاتی خود را انجام دهند.

استاندار ایلام از فعال شدن کمیته ۱۸ گانه ستاد اربعین‌حسینی استان خبرداد و تاکید کرد: در جلسات ستاد اربعین، صورت‌جلسات و مصوبات نشست‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی به دبیرخانه ستاد اعلام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار