با حضور مسئولان کشوری؛

حجت الاسلام «قیامی» نماینده ولی فقیه در هلال احمر اردبیل شد

با حضور مسئولان استانی و کشوری حجت الاسلام «اکبر قیامی» به عنوان نماینده ولی فقیه در هلال احمر اردبیل معرفی و از تلاش های ۵ ساله حجت الاسلام فاطمی نیا تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۹۴۹۱۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

حجت الاسلام «قیامی» نماینده ولی فقیه در هلال احمر اردبیل شد

به گزارش خبرنگار بسیج از اردبیل ، در این مراسم که صبح یکشنبه در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امدادگر اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ شهید امدادگر در کشور داریم که ۳۲ شهید از هلال احمر استان اردبیل تقدیم شده است.

 

حمید قویدل با بیان اینکه یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل ۲۰ اردیبهشت ماه در سالن ولایت اردبیل و با حضور میهمانان ملی و استانی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کار در هلال احمر عشق می طلبد و ما در این مجموعه با تمام توان در خدمت مردم هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه مجموعه هلال احمر باید با عنوان شاخص جمعیت شناخته شود، گفت: به این دلیل که ما از هر قشری در جمعیت هلال احمر نیرو داریم و به این مردمی بودن افتخار می کنیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل فعالیت های هلال احمر را در اردبیل به رو جلو و توسعه ای دانست و بیان کرد: حفظ کرامت انسان ها و ارزشگذاری به انفس مهمترین وظیفه هلال احمر است که نیروهای ما در اردبیل به این امر به خوبی عمل کرده اند.

 

قویدل از در دست احداث بودن پایگاه های هلال احمر در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: ۱۳ پایگاه فعال امداد و نجات در اردبیل وجود دارد و دو پایگاه نیز در دست احداث بوده که به زودی تکمیل و وارد چرخه خدمات رسانی می شود.

 

وی ادامه داد: فعالیت های هلال احمر تنها در امداد و نجات خلاصه نمی شود بلکه ما در بخش های متعدد خدمات رسانی، سازماندهی داوطلبان و آموزش نیروها نیز اقدامات اساسی را انجام داده ایم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل از جذب ۲۰۰ امدادگر آموزش دیده در سال گذشته برای تجهیز پایگاه های امداد و نجات به نیروهای انسانی مجرب خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته ۴۱ هزار نفر نیروی آموزشی را تحویل جامعه هلال احمر دادیم که اقدامی مهم و قابل توجه است.

 

قویدل همچنین از فعالیت دو داروخانه مجهز هلال احمر در اردبیل و خلخال خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه ما در جذب نیروهای داوطلبی ۱۹ هزار نفر بود که ما موفق شدیم در سال گذشته ۲۱ هزار نفر نیروی داوطلب جذب کنیم.

 

وی با بیان اینکه استان اردبیل در بسیاری از شاخص های هلال احمر موفق به کسب رتبه های برتر شده است، تصریح کرد: سال گذشته در جشنواره ملی حضرت ابوالفضل هلال احمر اردبیل در سه بخش مجزا موفق به کسب سه رتبه برتر و ممتاز شد و اردبیل به مقام اول این جشنواره دست یافت.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل نیز در این مراسم کار در این مجموعه را عین عبادت دانست و اظهار کرد: در طول ۵ سال حضورم در اردبیل همواره با تعامل دوستانه بسیار آموختم و این اندوخته را همیشه با خود خواهم داشت.

 

در این مراسم که مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشورنیز حضور داشت با تقدیر از تلاش های ۵ ساله حجت الاسلام فاطمی نیا حجت الاسلام اکبر قیامی به عنوان نماینده ولی فقیه در هلال احمر اردبیل معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار