پیام تبریک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم

فرمانده و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علّامه شهید مرتضی مطهری (ره)، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۸۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹

پیام تبریک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ، سردارسرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان و حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علّامه شهید مرتضی مطهری(ره)،هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم را تبریک گفتند .

 

 متن پیام به شرح ذیل است ؛ 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم 

 

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه و فیلسوف عالی مقام شهید مرتضی مطهری ره) روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج می باشد.

 

شهید مطهری(ره) یکی از سرمایه های عظیم و از طلایه داران مبانی فکری انقلاب اسلامی به شمار می رود که برای ایجاد تحولات فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مجاهدت ها کرد.

 

مبنا و بنیان دین اسلام تعلیم و تربیت است و معلمی یکی از شئون الهی است که در وجود انبیاء و پیامبران نهاده شده است تا رسالت تعلیم و تربیت را برعهده گرفته و معلم بشریت باشند، به همین دلیل است که معلمی را شغل انبیاء نامیده‌اند و در تمام جوامع بشری معلم دارای ارزش، شأنیت و جایگاهی ویژه است.

 

اینجانبان با درود به روان پاک استاد شهید مرتضی مطهری، هفته بزرگداشت مقام شامخ معلّم و هفته عقیدتی_سیاسی در سپاه و بسیج را خدمت همه معلمان و مربیان معزّز کشور به ویژه استان گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیقات روز افزون فرهنگیان را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند متعال را مسئلت می نماییم.

 

 

سردارسرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس

 حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار