خبرهای داغ:
  محمدی عنوان کرد: در حوزه برگزاری اردوی راهیان پیشرفت طی تقریبا دو سال گذشته، قریب ۳ هزار دانشجو به استان های مختلف اعزام شدند که بنا بر تاکید و مطالبه همه دلسوزان نظام، برگزاری راهیان پیشرفت یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۵۹۳۴۳۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲

قزوین_ به گزارش بسیج، دکتر ابوذر محمدی در جلسه “پرسش و پاسخ دانشجویی و مطالبه گری” جمعی از دانشجویان بسیجی استان که با حضور دکتر سید علی قاسم زاده رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین و نماینده وزیر علوم در استان در سالن جلسات دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد؛ بیان کرد: جمع حاضر عصاره ای از فعالین و جهادگران و نمایندگان بسیج دانشجویی از دانشگاه های مختلف استان قزوین هستند که در عرصه های مختلف فعالیت دارند.

وی در تشریح فعالیت های بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: سال گذشته این جمع عملکرد بسیار مثال زدنی و خیره کننده ای را در حوزه های مختلف دانشجویی و فرهنگی رقم زدند به طوریکه ۱۹۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر را به عرصه های مختلفِ مستعد خدمت در استان اعزام کردند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: حدود ۱۲۰۰ نفر از جامعه دانشگاهی استان، سال گذشته به اردوی راهیان نور اعزام شدند که با کیفیت بالایی برگزار شد؛ همچنین حدود ۶۰۰ دانشجو به پیاده روی اربعین اعزام شدند که این اقدام ارزشمند با حمایت مجموعه دانشگاه های استان رقم خورد.

وی تصریح کرد: در حوزه اردوی راهیان پیشرفت طی تقریبا دو سال گذشته، قریب ۳ هزار دانشجو به استان های مختلف اعزام شدند و بنا بر تاکید و مطالبه همه دلسوزان نظام، برگزاری راهیان پیشرفت یک ضرورت است.

این مسئول بیان کرد: شبکه بسیج دانشجویی از بدو تاسیس تاکنون فراز و نشیب های مختلفی داشته اما نقطه عطف آن در دوران کرونا بود که شبکه تشکلی ما آسیب دید، اما مجدد خود را بازیابی کرد و در مقطعی در دوران اغتشاشات با چالش هایی مواجه بود اما در نهایت کارنامه موفقی از خود به جای گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: این شبکه تشکلی امروز در حال رسیدن به روزهای اوج و آرمانی خود است و امیدواریم بیش از گذشته شاهد کنشگری بهتر جنبش دانشجویی در استان قزوین باشیم.

دکتر محمدی تصریح کرد: تاکنون جلسات مختلفی به تناسب مطالبات دانشجویی با مسئولان استانی داشتیم و امروز قطار مطالبه گری به این جلسه رسیده که یک جمع دانشگاهی است.

وی تاکید کرد: موارد مختلفی بوده که با همراهی دکتر قاسم زاده حل و فصل شده است به طور مثال با حضور میدانی ایشان به همراه سردار رفیعی آتانی در اردوی جهادی سال گذشته، یکی از مشکلات فنی و تجهیزاتی حل شد که منجر به خدمات دهی بهتر و تسریع در انجام امور شد.

محمدی خاطرنشان کرد: قطعا این همراهی ها و همدلی ها منشا خیر بوده و هست و این جلسه را هم ما در این راستا تعریف کردیم.

وی عنوان کرد: دانشجویان دغدغه ها و مسائل مختلفی را به لحاظ صنفی و نظام مسائلی که احصاء می کنند؛ دارند که در این جلسه مطرح خواهند کرد و امیدواریم با هماهنگی و برنامه ریزی مناسب در سال جاری، جلسات به شکل مستمر و حداقل فصلی یکبار برگزار شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها