زنجان-فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت:سپاه در تمامی عرصه‌ها خوش درخشیده است و همواره امید مستضعفان عالم و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و جهان بوده است.
کد خبر: ۹۵۹۳۰۲۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸

سپاه در عرصه سازندگی خوش درخشیده است

سرهنگ پاسدار محسن خدابنده لو در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) می باشد ،اظهار کرد: ایشان با دید عمیق و بصیرت دینی و انقلابی به وجود نهادی انقلابی و جهادی و ایثارگر در تمامی زمینه‌ها به مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احساس نیاز کردند و فرمان تشکیل آن را صادر نمودند.

 

 وی تصریح کرد:بعد از آن سپاه در تمامی عرصه‌ها خوش درخشیده است و همواره امید مستضعفان عالم و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و جهان بوده است .

 

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدا تاثیر بسیار بالایی در نتیجه دفاع مقدس و بعد از آن عرصه سازندگی کشور مبارزه با تروریسم و عرصه‌های دفاعی و امنیتی و اطلاعاتی و جبهه مقاومت اسلامی داشته است ،افزود: سپاه پاسداران  در تعامل با دیگر نیروهای مسلح و نهادها و سازمان‌های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راستای خدمت به کشور و اسلام عمل می‌کند و خواری در چشم دشمنان و رحماء و بینهم و اشداء علی الکفار است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار