جامعه‌ی ورزش از جبهه‌ی مقاومت و جواب کوبنده‌ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران حمایت کردند.
کد خبر: ۹۵۹۲۷۴۲
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، هیئت کاراته بسیج و جمع زیادی از هیات‌های ورزشی و ورزشکاران ایلامی با تجمع در زورخانه ذوالفقار شهر ایلام حمایت پرشور خود را از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در پاسخگویی و حمله‌ی انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل اعلام داشتند.

 

این ورزشکاران ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب که نوید بخش عزت در وعده انتقام را اعلام فرموده بودند؛ از همه نیروهای نظامی سپاه، ارتش و هوانیروز قدردانی نموده و این عملیات را مایه‌ی عزت ، سربلندی و اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی در جهان دانستند.

 

سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) نیز بعنوان سخنران ویژه این مراسم با قدردانی از حضور پررنگ ورزشکاران و قهرمانان در عرصه‌های مختلف؛ این اجتماعات را بیانگر پایبندی اقشار مختلف ملت به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند.

 

در این گردهمایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گفت: اعلام انزجار جامعه بزرگ ورزش از رژیم صهیونیستی، دوشادوش ملت بزرگ ایران همیشگی و اجنتاب ناپذیر است.

شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: جامعه بزرگ ورزش در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را نشان داده و عدم رویارویی قهرمانان کشور با نمایندگان این رژیم جنایتکار گواهی متقن بر این ادعاست.

 

در خلال این برنامه با قرائت بیانیه جامعه ورزش و جوانان و اجرای برنامه‌های ورزشی؛ زورخانه‌ای و رزمی و سوزاندن پرچم‌های اسرائیل و امریکا، ورزشکاران حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انزجار خود را از دشمنان آن به نمایش گذاشتند.

 

 

 

 

ارسال نظرات