سردار کرمی جانشین فرمانده امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در نشست همکاری آموزش و پرورش و سپاه گفت: خدا را شاکریم که امروز در جمع شما عزیزان هستیم که آینده سازان این کشور به دست شما سپرده شده اند.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۲۰
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار مجتبی کرمی جانشین فرمانده امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در نشست همکاری آموزش و پرورش و سپاه، گفت: خدا را شاکریم که امروز در جمع شما عزیزان هستیم که آینده سازان این کشور به دست شما سپرده شده اند، همه ما نتایج آموزش و پرورش و کار تربیتی را در حضور گسترده فرزندان ملت در جبهه‌های حق علیه باطل دیدند و امروز هم به عقیده مقام معظم رهبری، چه‌ بسا جوانان امروز برتر از جوانان دهه شصت باشند.

نتایج زحمات آموزش و پرورش قابل چشم پوشی نیست/ پیاده سازی جهادتبیین توسط آموزش و پرورش

وی افزود: ما در دو قرن گذشته با سازش کاری پادشاهان، بخش بزرگی از سرزمین مان را از دست دادیم ولی ملت ایران گفتند: که دیگر بس است و این وعده خدا است که خدا سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودشان بخواهند. همه از جمله دشمنان ما احترام می گذارند و اقتدار موشکی ایران اسلامی که همه ما دیدیم، باعث شده است که دشمنان نتوانند کاری علیه سرزمین ما انجام دهند.

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اظهار داشت: ما با هیچ کشوری دشمنی نداریم و حتی الان هم ما مقابله به مثل کردیم، چراکه اگر این کار را انجام نمی دادیم حتما هزینه های بسیار بیشتری پرداخت.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز در این نشست گفت: وظیفه خودم می دانم که به نمایندگی از آموزش و پرورش از عزیزان سپاه در مقابله مقتدرانه با رژیم صهیونسیتی تشکر کنم؛ در تمامی مسایل از جمله مسائل تربیتی و فرهنگی نیز باید همین رویکرد را داشته باشیم و شاید اگر برخی مصلحت سنجی ها در حوزه های فرهنگی هم نبود، ما پیشرفت های بهتری داشتیم.

وی افزود: در بحث های مختلف همکاری آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همکاران آموزش و پرورش باید پای کار باشند و تمامی ماموریت های مرتبط از جمله: راهیان نور و ...، را به خوبی انجام دهند و آموزش و پرورش هم اعلام آمادگی کامل می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها