بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی

کد خبر: ۹۵۹۲۰۲۷
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیانیه‌ای صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ: و کدامین کس در عالم از آن کس که به آیات خدا پند و تذکّرش دادند و باز اعراض کرد ستمکارتر است؟ البته ما از بدکاران انتقام خواهیم کشید. (سجده آیه ۲۲)

آری، از ابتدای تاریخ تا بحال، حق و باطل چنگ در چنگ هم و در اشکال محتلف با یکدیگر در نزاع بوده‌اند. شیطان یکبار خود و از آن پس در جلد شروران و بدکاران زمان، نبرد خود علیه خدا و خداییان را به انجام رسانیده و تا وقت معلوم دست از این کار نخواهد کشید. در دو قرن اخیر نیز ابلیس به چهره صهیونیسم به شرارت خود ادامه داده و گویی با تمام وجود خود را به نمایش گذاشته. نژاد پرستی، غصب سرزمین مقدس، قتل و کشتار بی‌گناهان و تجاوز به زنان و سلاخی کودکان تنها گوشه‌ای از جنایاتیست که رژیم صهیونیستی سال‌هاست بر مردم مظلوم فلسطین رواداشته و با وعده دروغین معبد سلیمان، قصد تصرف نیل تا فرات را دارد.

اکنون نوبت انتقام است. زمانی که رژیم غاصب دست در لانه زنبور کرد، باید می‌دانست لشکریان خدا در ایران و لبنان و یمن و هرجایی که اسم خدا بر آن برده می‌شود، برای نابود کردن او و شیطان بزرگ، آمریکا، دست از پا نمی‌شناسند و آزادی قدس را کلید ظهور امام زمانشان می‌دانند. اکنون رژیم غاصب باید در انتظار مرگش باشد، چرا که خانه ظلم و جور برپا نمی‌ماند و حال نابودی‌اش به دست لشکریان اسلام، وعده صادقیست که ما را چنین گرد هم آورده.

برادران و پدران ما، برای نابودی خانه ظلم اسرائیل جان خود را بر کف دست گرفته‌اند و ما دانشجویان حالا رسالتی زینب‌وار داریم. ما اینجا هستیم تا بگوییم و فریاد بزنیم که اگر سربازان اسلام از جان خود گذشته‌اند، ما نیز همچون مجاهدان مخلص میدان با اطاعت از، ولی فقیه تا زمان آزادسازی قدس مبارزه خواهیم کرد و تا پای جان پشت امام زمان و رهبری و سربازانشان در سپاه قدس خواهیم ایستاد؛ اگر نیاز باشد، نثار جانمان در راه خدا بزرگترین افتخار ماست.
همانا وعده خدا حق است که أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ.

ارسال نظرات