مدیر مخابرات منطقه کردستان بر تحقق طرح‌ها و پروژه‌های نهضت جهادی فیبر نوری در زمان تعیین شده تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۱۵
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آزاد حکمت در اولین جلسه پروژه نهضت جهادی فیبر نوری (نجما) در سال جاری که با حضور معاونین، مدیران و رؤسای ادارات باهدف پیگیری و بررسی اقدامات صورت‌گرفته و توسعه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود برگزار شد بر تحقق طرح‌ها و پروژه‌های نهضت جهادی فیبر نوری در زمان تعیین شده تأکید کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات انجام شده، میزان رشد و درصد پیشرفت پروژه نجما و با تأکید بر اجرای به‌موقع پروژه‌های در دست اقدام در استان گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، کنترل پروژه‌ها و طرح‌های در حال اجرا را بادقت هرچه‌تمام‌تر و با نظارت درست و دقیق، اجرا و در سریع‌ترین زمان ممکن و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

وی به تسریع بر روند انجام کار‌های زیرساخت و نصب تجهیزات فنی برای اجرای پروژه نجما و واگذاری سرویس FTTH به متقاضیان اشاره کرد و بیان داشت: در راستای تحقق نهضت جهادی فیبر شرکت مخابرات ایران «نجما» باید به‌صورت ویژه و با تمام توان از ظرفیت‌های موجود بهره گرفت.

حکمت خاطرنشان ساخت: در راستای رسیدن به شاخص‌ها و تعهداتی که از سوی شرکت مخابرات ایران برای ما مشخص شده است باید با همراهی و تعامل، تلاشی مضاعف داشته باشیم.

در این جلسه حوزه سیستم‌های مخابراتی، انتقال، تجاری و امور مشتریان به بیان آخرین وضعیت اجرایی و مشکلات پیشرو در اجرای پروژه نجما و طرح‌های اختصاصی در استان پرداختند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات