فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه

سپاه پرافتخار پاسداران انقلاب اسلامی، ضربات سنگین و بسیار کشنده‌ای بر رژیم صهیونیستی وارد کرد

کد خبر: ۹۵۹۱۷۱۴
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛

سرهنگ دوم پاسدار محسن رحیمی در حاشیه تجمع مردم که برای تشکر و حمایت سپاه در مقابل درب ناحیه قمر بنی هاشم علیه‌السلام گرد هم آمدن بودند در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: سپاه پرافتخار پاسداران انقلاب اسلامی، ضربات سنگین و بسیار کشنده‌ای بر رژیم صهیونیستی وارد کرد.

 

رحیمی با بیان اینکه به عقیده من پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک شده است، افزود: امروز شاهد شور و شعف مردم شهرستان فیروزکوه به خاطر حملات سپاه علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

 

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه حمله سپاه به سرزمین های اشغالی را نمایش غرورآمیز نیروهای نظامی ایران دانست و گفت: این حملات، اطاعت از ولی امر مسلمین و در راستای تنبیه رژیم غاصب اسراییل بود.

 

وی تاکید کرد: همه ملت های مظلوم از این حمله، شاد شدند و جای خوشحالی دارد که اهداف برنامه ریزی شده محقق شد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین فروریخت‌.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه با اشاره به ساخت موشک راهبردی برد بلند و نقطه زن خرمشهر ۴ که یکی دیگر از تسلیحات و سامانه‌های بکار گرفته شده برای هدف قراردادن سرزمین‌های اشغالی بوده است؛ و این موشک از پیشرفته‌ترین موشک‌های طراحی شده توسط متخصصان سازمان هوافضای وزارت دفاع است و برد آن ۲۰۰۰ کیلومتر بوده و مجهز به سر جنگی از نوع شدید الانفجار با وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم می‌باشد تصریح کرد: این عملیات در تاریخ ثبت و باعث درهم شکسته شدن روحیه و اعتماد صهیونیستها و مزیت آفرینی برای مقاومت فلسطین در جبهه نوار غزه شد.

 

رحیمی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی روز قدس گفت: معتقدم بهترین تنبیه برای دشمنان حضور مردم در صحنه است، مردم در هر شعار مرگ بر اسرائیل اثرگذاری بیشتری از چند ده موشک داشتند؛ حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس تنبیه سنگینی بود برای رژیم جنایتکار اسرائیل که جنایت را از حد گذرانده است.

 

انتهای پیام/خبرنگار طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار