امام‌جمعه موقت یزد گفت: دین‌زدایی و تضعیف ارزش‌های معنوی و انقلابی با بهره‌گیری از فضای مجازی جزو حربه‌های مهم و اصلی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است .
کد خبر: ۹۵۹۱۲۷۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد گفت: دین‌زدایی و تضعیف ارزش‌های معنوی و انقلابی با بهره‌گیری از فضای مجازی جزو حربه‌های مهم و اصلی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: استکبار در قالب جنگ ترکیبی برای ضربه‌زدن به اعتقادات و مبانی دینی و اخلاقی و فکری مردم و جوانان سخت در تلاش است.

امام‌جمعه موقت یزد به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: عزت و موفقیت بانوان در گرو توجه به موضوع عفاف و حجاب و رعایت موازین دینی و اخلاقی است.

وی بیان کرد: باید همه مردم و دختران و بانوان حریم‌های دینی و اخلاقی که موجب کرامت و موفقیت است را دقیق رعایت کنند.

محمدی تأکید کرد: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بانوان و دختران ما در مسئولیت‌ها مختلف فعالانه در خدمت کشور هستند.

وی به اهمیت برنامه و کار فرهنگی در کشور توسط همه متولیان امر با همکاری مردم اشاره کرد و پیگیری آن را در استان خواستار شد.

امام‌جمعه موقت یزد از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال که به دلیل تحولات منطقه متفاوت و باشکوه برگزار شد قدردانی کرد.

محمدی همچنین به اهمیت حفظ برکات ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسات ختم قرآن مجید و دعا و مناجات اشاره و تداوم آن را خواستار شد.

ارسال نظرات