خبرهای داغ:

تکمیل طرح‌های ساخت مسکن در خوزستان تا پایان امسال

استاندار خوزستان از تکمیل طرح‌های ساخت مسکن در استان تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۱۲۰۲
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در گفتگو با خبرنگار ما به بیست و یکم فروردین، سالروز تاسیس حساب ۱۰۰ و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)، گفت: تلاش داریم تعهدی که قانونگذار مبنی بر ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در سطح کشور و ۲۸۶ هزار مسکن در خوزستان بر عهده دولت سیزدهم گذاشته است را محقق کنیم.

وی افزود: در این زمینه گام‌های خوبی توسط اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برداشته و تقسیم کار با اداره کل بنیاد مسکن استان انجام شده است و مسئولیت ساخت مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر و شهر‌هایی از جمله اندیکا و بندر امام خمینی که با بحران زلزله و سیلاب مواجه بودند را بر عهده گرفته اند و کار بازسازی با کمک مردم درحال انجام است.

روح الله عمادی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان می‌گوید: در هر منطقه و روستایی که قرار است کار عمرانی انجام شود، باید طی سندی در بالادست انجام شود.

وی با بیان اینکه این کار با عنوان طرح هادی در روستا‌های استان درحال اجرا است، افزود: در همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار و ۹۰۰ روستا از روستا‌هایی که جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار دارند، این طرح اجرا شده یا درحال اجرا است که در سطح کشور امتیازی در حد ممتاز را به خود اختصاص داده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار