همزمان با روز عید فطر به امامت حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی امام جمعه موقت شهرستان بهاباد و با حضور با شکوه مردم مومن و ولایت مدار این شهرستان اقامه شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۷۱
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، نماز عید سعید فطر صبح روز چهارشنبه همزمان با روز عید فطر به امامت حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی امام جمعه موقت شهرستان بهاباد و با حضور با شکوه مردم مومن وولایت مداراین شهرستان درجوار گلزار شهدای بهاباد اقامه شد.
از بلندگو صدای تکبیر می‌آمد، عطر خوش بوی بهاری از فضای ملکوتی رمضان حس و حال خاصی به مکان برگزاری نماز عیددرگلزارشهدای بهاباد بخشیده و فضا مملو از حضور مردم بود؛ مردمی که از جای جای شهر به محل برگزاری نماز عید فطر آمده بودند تا پس از یک ماه بندگی و به شکرانه یک ماه عبادت، روزه‌داری‌شان را دست در دست هم جشن بگیرند.
بالاخره ضیافت یک ماهه ماه مبارک رمضان به پایان رسید و اکنون در نخستین روز از ماه شوال روزه داران بهابادی به محل برگزاری نماز عید در جوار گلزارشهدای شهر آمدند تا با ندای «اللّٰهُمَّ أَهْلَ الْکِبْرِیاءِ وَالْعَظَمَةِ» اجر و پاداش خود را از درگاه خداوند متعال طلب کنند.
این برنامه ساعت هفت صبح روز عید فطر درمحل برگزاری نماز عید با حضورمردم مومن وخداجو و روزه دار بهاباد به امامت حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی امام جمعه موقت بهاباد برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات