نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمداز دولت خواست که توجه ویژه‌ای به مسئله تورم و گرانی داشته باشد و افزود: امروز یکی از دغدغه‌های مهم مردم مسئله مسکن، رهن، اجاره و قیمت آن است که گران هستند.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۱۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» صبح امروز در نماز عید سعید فطر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمود «ای اهل ایمان، از دنیا و زمانی که در قید حیات هستید برای آخرت توشه برداری کنید».

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج حضور در مساجد، نمازهای جمعه و جماعت، راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها را توشه برداری برای آخرت دانست و گفت: در دوران جوانی باید برای پیری و آخرت توشه برداری کنیم.

وی بهشت خداوند را شایسته انسان‌های مومن و نیکوکار دانست و افزود: جهان خلق شد تا در اختیار انسان‌ها باشد، البته نه برای گناه و فساد. آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز ضمن تبریک عید سعید فطر، خاطرنشان کرد: تقوا عاقلانه‌ترین راه برای رسیدن به بهشت الهی و مسیری است که خداوند متعال تعیین می‌کند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اگر کسی راه بهشت را طی نکند عاقل نیست، یادآور شد: خداوند، پیامبران و انبیا الهی راه و مسیر درست را به انسان‌ها نشان داده‌اند و باید در این مسیر قدم برداریم. وی مسئله حجاب را یادآور شد و تاکید کرد: حجاب یک واجب شرعی و پایه‌ای برای رشد و تکامل معنوی و رسیدن انسان به بهشت خداوند است.

آیت الله حسینی بی‌حجابی و ولنگاری را دام دشمن برای فرزندان این مرز و بوم دانست و ادامه داد: والدین باید مراقب توطئه دشمن باشند و فرزندان را در مسیر خداوند تربیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه بویراحمد و امام جمعه یاسوج خواستار جلوگیری از اسراف در مصرف آب، برق و سایر موارد شد و گفت: باید به فکر کشور، سرزمین و همچنین منابع آن باشیم.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه به مسئله مسکن توجه خوبی صورت گرفته، اظهار کرد: هر خانواده‌ای نیاز به مسکن دارد ومی‌طلبد که دولت در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد. امام جمعه شهر یاسوج ظلم و گرانی را بد دانست و تصریح کرد: صنوف مختلف باید مسئله انصاف را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن وحدت ملت را هدف قرار داده، یادآور شد: وحدت و امنیت یک نعمت الهی هستند که مورد هدف دشمنان قرار گرفته‌اند. آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در عید فطر این وحدت را به نمایش در می‌آورد که خنثی کننده توطئه دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت شهادت تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی که توسط نیروهای استکباری به شهادت رسیدند مسئله غزه را یادآور شد و گفت: غزه درد عظیم جهان بشریت است که تنها راه آن، محو رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار است.

وی گفت: امروز غزه در غم، اندوه و خون دست و پا می‌زند، رنج گرسنگی و تشنگی آنها را از پای درآورده و همه منتظر منجی بزرگ امام زمان (عج) هستند.

 

ارسال نظرات