خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

امید است سیاست‌های اقتصادی در حل مسایل معیشتی اقشار کم درآمد نتیجه‌بخش باشد

همدان-امام جمعه همدان گفت: امیدواریم سیاست‌های اقتصادی به شکلی پیش رود تا این تلاش‌ها در زمینه حل مسایل معیشتی اقشار کم درآمد بهتر نتیجه‌بخش باشد.
کد خبر: ۹۵۹۰۹۹۹
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در محل حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان تاکید کرد: دولت در مسایل کلان اقتصادی خدمات و کارهای زیادی انجام داده اما امیدواریم سیاست‌های اقتصادی به شکلی پیش رود تا این تلاش‌ها در زمینه حل مسایل معیشتی اقشار کم درآمد بهتر نتیجه‌بخش باشد.

وی افزود: به فصل جابه جایی مستاجران نزدیک می‌شویم و امیدواریم تدابیری اندیشیده شود تا مشکلات معیشتی این قشر، بازنشستگان و حقوق‌بگیران مرتفع شود.

امام جمعه همدان اظهار امیدواری کرد: در استان همدان وحدتی برای خدمت به مردم شکل بگیرد و همه مسئولان در کنار هم برای رفع مشکلات بکوشند.

وی اظهار کرد: با وجود بارش رحمت الهی امسال مشکلی در تامین آب نخواهیم داشت اما در زمینه طعم آب اشکالاتی است که دولتمردان و مسئولان علوم پزشکی پیگیر این موضوع هستند.

شعبانی موثقی افزود: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برخی از عناصر موثر در تغییر طعم آب را شناسایی کردند و در این باره نیازمند استفاده از دستگاه تصفیه است.

وی با تاکید بر تلاش مسئولان برای تکمیل مصلی همدان، یادآوری کرد: ساخت مصلای شهر همدان از دهه ۶۰ آغاز و در دهه ۸۰ هزینه زیادی از بیت المال برای تکمیل این طرح هزینه شد.

امام جمعه همدان اضافه کرد: با وجود صرف هزینه‌های بالا اما این طرح نیمه کاره مانده و در صورت بی‌توجهی احتمال هدر رفت هزینه‌هایی که تاکنون صرف شده زیاد است.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت برای حضور نمازگزاران در اقامه نماز در حسینیه امام خمینی (ره) مشکل داریم و انتظار می رود با همکاری مسئولان، تکمیل مصلی شهر همدان شتاب گیرد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه رحمت و غفران الهی و آزادی از جهنم از برکات ماه رمضان است، گفت: فلسفه یک ماه روزه‌داری متقی شدن است که باید این راه استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات