خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

قرائت قرآن کریم بهترین توشه برای سفر آخرت است

حجت‌الاسلام میثم فیاضی گفت: قرائت قرآن کریم و تدبر در آیات بهترین توشه برای سفر آخرت به شمار می‌رود پس باید در این سمت گام برداریم.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۴۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 21 فروردین در اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان که در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، گفت: قرائت قرآن کریم و تدبر در آیات نورانی این کتاب آسمانی بهترین توشه برای سفر آخرت به شمار می‌رود پس باید در این سمت گام برداریم و با قرآن کریم مانوس شویم.

وی ضمن قدردانی از همه کسانی که در برپایی باشکوه برنامه‌های قرآنی مشارکت کرده‌اند، ادامه داد: رویدادهای قرآنی در تربیت قرآنی نسل جدید کشورمان تاثیر بسیار زیادی دارند بنابراین لازم است برای ارتقای کمی و کیفی این سری برنامه‌ها به صورت جدی تلاش شود.

حجت‌الاسلام فیاضی قرآت قرآن کریم را بهترین توشه برای سفر آخرت دانست و خاطرنشان کرد: اولیای الهی، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این زمینه توصیه‌های فراوانی دارند که باید مورد توجه قرار دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: خداوند متعال در ماه مبارک رمضان ابنای بشر را میزبانی کرده و به این ترتیب آنها را برای خود مهمان می‌کند و این موضوع مهم‌ترین و بهترین شکل تکریم انسان است که باید قدر آن را بدانیم و از فیوضات معنوی این ایام حداکثر بهره را ببریم.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه اعمال و رفتارمان بر سبک زندگی‌مان همچنین سرنوشت‌مان تاثیر بسیار زیادی دارد، بر لزوم مراقب از گفتار، رفتار و ... تاکید کرد و بیان داشت: هر عمل زشتی سالیان سال بر زندگی‌ فرد اثر مخربی بر جا می‌گذارد.

وی ماه مبارک رمضان را یک فرصت ارزشمند برای تغییر در رفتار، بهبود اخلاق، منش و سبک زندگی دانست و ادامه داد: باید از این فرصت به ویژه لیالی قدر حداکثر بهره را ببریم تا ضمن اصلاح خودمان توفیق پیدا کنیم و به خداوند متعال نزدیک شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در آستانه عید سعید فطر قرار گرفته‌ایم بر لزوم بهره‌برداری حداکثری از فیوضات معنوی این ماه توصیه کرد.

حجت‌الاسلام فیاضی ضمن توصیه برای به جا آوردن نماز و روزه و قرآئت قرآن کریم و تدبر در قرآن، خاطرنشان کرد: کسانی که از صمیم قلب و با خلوص نیت به تکالیف دینی خود عمل کنند بدون تردید در جامعه افراد امانتداری بوده و اگر بیت‌المال در اختیارشان است صرف مطامع شخصی نکرده، خوش خلق و نیکورفتار می‌شوند و خلق‌الله را به سمت خود جذب می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات