مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:

استفاده از ظرفیت دستگاههای پوز نانوایی‌ها برای دریافت زکات فطریه

زنجان - مدیر کل کمیته امداد زنجان گفت: دستگاههای پوز یک هزار و ۵۰۰ نانوایی فعال در استان برای دریافت زکات فطره مردم برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۰۴
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲

استفاده از ظرفیت دستگاههای پوز نانوایی‌ها برای دریافت زکات فطریه

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان روح الله صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: شش طرح ویژه اطعام مهدوی، طرح اکرام ایتام و محسنین، طرح مفتاح الجنه، کمک به آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد، جمع آوری زکات فطره، جمع آوری کمک برای مردم غزه از جمله طرح‌های پیش بینی شده برای ایام ماه رمضان سالجاری بود که اجرا شد.


وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان ۲۷۳ آشپزخانه اطعام مهدوی با محوریت مردم و ۲۹۱ میز افطاری ساده در استان برپا شد و ۲۶۱ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مشارکت مردم خیر و نیکوکار در برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان سالجاری نسبت به سال قبل بیش از ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی در خصوص جذب حامیان ایتام بیان کرد: با اجرای ۲ پویش بیش از ۲ هزار حامی جدید ایتام به جمع ۳۲ هزار حامی افزوده شده و بیش از چهار هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد زنجان هستند.

صالحی خاطرنشان کرد: مبلغ هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برای آزاد سازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد از سوی این نهاد جمع آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز شد.

وی به جمع آوری زکات فطره اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه به این منظور پیش بینی شده است که در روز عید فطر و یک روز پس از آن در مساجد و معابر سطح استان مستقر خواهند شد.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ پایگاه در روز عید فطر و روز بعد از آن در مساجد و معابر استان برای جمع آوری زکات فطری مستقر خواهند شد گفت: برای دسترسی راحت مردم دستگاه‌های پوز یک هزار و ۵۰۰ نانوایی‌ها نیز وجوهات شرعی را دریافت خواهند کرد.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
آخرین اخبار