برای برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران؛

نشست هماهنگی اصحاب رسانه و فضای مجازی

نشست هماهنگی اصحاب رسانه و فضای مجازی استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۵۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران در نشست هماهنگی اصحاب رسانه و فضای مجازی استان تهران از برگزاری اولین کنگره ملی سرداران و ۱۲۰۰۰ شهید شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

سردار قربان محمد ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در این نشست اظهار کرد: بنا داریم اولین کنگره شهدای سرداران و ۱۲۰۰۰ شهید را در استان تهران را به صورت مستقل برگزار کنیم. این مقطع بهترین فرصت ایجاد شده برای ما است تا در خدمت خانواده شهدا باشیم.

وی در خصوص ضرورت ثبت خاطرات و سرگذشت شهدا بیان کرد: متاسفانه جمعی از پدران و مادران شهدا به رحمت خدا رفته‌اند و دیگر در جمع ما نیستند به همین دلیل از اصحاب رسانه می خواهیم به ما کمک کنند تا خاطرات شهدایی که پدران و مادرانشان در قید حیات هستند را به سرعت جمع‌آوری کنیم.

سردار ولی‌زاده با اشاره به ساخت دو فیلم سینمایی در خصوص شهدا گفت: مقدمات ساخت دو فیلم سینمایی درباره شهیدان کلهر و رستگار در بنیاد شهید استان تهران فراهم شده است. تقاضا داریم که از امروز با توجه به تولیداتی که انجام می‌شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد در بستر فضای مجازی و سکوهایی که در اختیار دارید آن‌ها را نشر دهید و شهدا را معرفی کنید.

در پایان این نشست از وب سایت رسمی کنگره ملی سرداران و ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران رونمایی شد.

 

انتهای پیام/****

ارسال نظرات
آخرین اخبار