مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران:

جهاد و شهادت تأمین‌کننده نیازهای زندگی است

کد خبر: ۹۵۹۰۴۵۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهداء (ع)‌ استان تهران گفت: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت تأمین‌کننده همه نیازهای زندگی افراد جامعه در کشور است.حجت‌الاسلام علیرضا معبودی عصر امروز در نشست هماهنگی اصحاب رسانه و فضای مجازی استان تهران، اظهار کرد: گسترش و ترویج فرهنگ شهید و شهادت از اهداف برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران است.

 

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ جهاد و شهادت قادر به تأمین همه نیازهای زندگی است، بیان کرد: اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم بایستی به تشریح و تبیین این مهم در جامعه کمک کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهداء (ع)‌ استان تهران، خاطرنشان کرد: صیانت از ارزش‌های دینی و ملی، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، ترویج و نهادینه‌سازی روحیه مجاهدت فی سبیل‌الله و اجرای امر به معروف و نهی از منکر از جمله مهمترین نیازهای جامعه است.

 

حجت‌الاسلام معبودی داشتن مدیران شجاع، خلاق و مبتکر و جوانان غیرتمند در حفظ هویت ایرانی از دیگر نیازهای کشور و جامعه برشمرد و افزود: فرهنگ جهاد و شهادت قادر است نیازمندی‌های اساسی جامعه ما را حفظ کند.

 

وی یادآور شد: شهدا مدافعان انقلاب و دستاوردهای آن، مجاهدان فی سبیل‌الله و احیاگران فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و مدیران خلاق، مبتکر و مجریان عملیات‌های غرورآفرین بودند. مسئول نمایندگی

 

 ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهداء (ع)‌ استان تهران تصریح کرد: شهدا مصداق بارز اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی و ایرانی بودند که تحول‌ معنوی را در دیگران ایجاد می‌کردند.

 

 حجت‌الاسلام معبودی گفت: به نظر می‌رسد پشت پرده اهداف جنگ نرم فرهنگی علیه ملت ایران این است که دشمنان و معاندان می‌خواهند غیرت را از جوانان و پاکدامنی را از مادران ما بگیرند.

 

وی با تأکید بر ضرورت واکاوی نیازهای جامعه از سوی فعالان رسانه و فضای مجازی، اظهار کرد: لازمه تأمین یک جامعه زنده تأمین نیازهای آن است، از سویی جامعه آشنا با فرهنگ شهید و شهادت گرفتار مشکلات و انحرافات نخواهد شد.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهداء (ع)‌ استان تهران بیان کرد: وجود برخی انحرافات در جامعه، مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از آن است که نتوانسته‌ایم فرهنگ شهادت را آنگونه که باید نهادینه کنیم، از این‌رو شجاعت و ولایتمداری شهدا برای جامعه تبیین و تشریح و نسل جدید با فرهنگ جهاد، شهادت و شهید آشنا شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار