خبرهای داغ:

دیگر هیچ یک از سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در امنیت نیست/خون شهدای راه قدس تغییرات ویژه‌ای در دنیا خواهد داشت/معادلات منطقه به دست ایران خواهد افتاد

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: دیگر هیچ یک از سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در امنیت نیست و مقابله با اسرائیلی‌ها یک دفاع مشروع است. رزمندگان جبهه مقاومت در ۵ جبهه در حال مبارزه هستند. صهیونیست‌ها شکست خواهند خورد و این نتیجه مبارزه جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۶۹
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز یک‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ مراسم گرامیداشت شهدای کنسولگری ایران در دمشق در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد. در ابتدای این مراسم شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با بیان اینکه به نمایندگی از دبیرکل حزب الله به ملت ایران و برادرانمان در سپاه قدس تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم گفت: شهید زاهدی فرماندهی متمایز با تدابیر ویژه‌ای بود.

وی گفت: او یکی از فرماندهان بارز بود تا نقش امام خمینی (ره) را در میدان به ما نشان دهد. او سهم بزرگی در مقاومت داشت.

شیخ قاووق پیروزی بزرگ سال ۲٠٠٠ را مرهون تدابیر شهید زاهدی دانست و او را دشمن واقعی رژیم صهیونیستی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه شهادت وی نشانگر تاثیرگذاری او بود ادامه داد: شش‌ماه حمایت گسترده از غزه نشانگر حمایت ایران از مردم فلسطین بود، در این شش ماه جبهه مقاومت در یمن لبنان و غزه هیچ نقطه امنی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت.

در ادامه این مراسم سرلشکر رحیم صفوی گفت: در جنایت اخیر رژیم صهوینستی هفت نفر از بهترین سربازان اسلام به شهادت رسیدند. من با حاج علی ۴۲ سال هم‌رزم بودم.


وی افزود: اندیشه و تفکر وی متعالی بود و دائم الذکر بود. در همه جبهه‌های نبرد به ویژه سه دوره نبرد در جبهه مقاومت در خط مقدم بود.

سرلشکر صفوی گفت: چهار فرمانده به رهبر انقلاب معرفی کردم و امروز همه این ۴ فرمانده به شهادت رسیده‌اند.

وی خطاب به خانواده شهدای کنسولگری ایران گفت: شهادت این عزیزان برای خودشان علو است. اما برای نظام و مردم دردناک است.

دستیار ویژه مقام معظم رهبری اظهار داشت: محور مقاومت تعیین کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد شد، خون این شهدا تغییرات ویژه‌ای در دنیا خواهد داشت و معادلات منطقه به دست ما خواهد افتاد.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه هیچ قوای اشغالگری در هیچ کجای تاریخ نمی‌تواند بماند و اشغالگران محکوم به شکست هستند گفت: دیگر هیچ یک از سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در امنیت نیست و مقابله با اسرائیلی‌ها یک دفاع مشروع است. رزمندگان جبهه مقاومت در ۵ جبهه در حال مبارزه هستند. صهیونیست‌ها شکست خواهند خورد و این نتیجه مبارزه جبهه مقاومت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها