مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه رودبار

ظرفیت شناسی جدید از بسیج ضرورت دارد

ضیافت افطاری ویژه فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارای، کارگری و اصناف شهرستان رودبار به همت بسیج ادارات واصناف سپاه ناحیه رودبار برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۴۱
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳

ظرفیت شناسی جدید از بسیج ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از روبادر حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم ملکی نیاز به ظرفیت شناسی جدید از بسیج را ضروری بیان کردو گفت :بسیج در میدان عمل ساخته می شود،در میدان عمل رشد می کند و قدرتمند می شود نه روی کاغذ.

 

وی خاطر نشان کرد که امروز دشمن عرصه های حیات ملت ایران را به میدان جنگ تبدیل کرده لذا از این فرصت برای گسترش تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه باید استفاده کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی حفظ ارزش های انقلاب همراه با نوسازی روش هاست که می تواند فضای جدیدی را برای بسیج ایجادکندرا تاکید کرد.

 

وی با اذعان به اینکه ساختار ما در بسیج باید بر سازماندهی عملیاتی استوار باشد گفت :ساختارهای اداری توانایی هدایت و حمایت از میدان های جهاد را ندارد و فقط برای اداره سازمان موثر است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب «بسیج» پیشگام در خدمات اجتماعی و مبارزه با محرومیت و گشاینده مشکلات و رافع سختی های مردم است تصریح کرد: امروز بسیج به حدی رسیده که می تواند در جنگ نرم دشمن را شکست دهد و فضای مجازی را به عرصه ی تهاجم وسیع علیه ارکان هویت دشمن تبدیل کند.

 

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب باید ظرفیت بازدارندگی کامل و جهانی انقلاب فراهم شود و بسیج با ایستادگی و مقاومت فعال در گام دوم انقلاب به پیشروی و حرکت فعال گام دوم تبدیل شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار