مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان یکی از هیئت‌های موفق در عرصه مدال‌آوری و اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف و از فعال‌ترین هیئت‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی است.
کد خبر: ۹۵۹۰۰۵۴
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط‌ عمومی ورزش و جوانان کردستان، آمنه غلام ویسی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در آیین تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان عنوان کرد: ورزشکاران نابینا و کم‌بینای کردستانی با کسب موفقیت‌های مختلف در سطح ملی و فراملی نشان داده‌اند که معلولیت هیچگاه برای آنان محدودیت نبوده و در بسیاری از مواقع از سایر ورزشکاران دیگر نتایج بهتری به دست آورده‌اند.

وی تصریح کرد: هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان یکی از هیئت‌های موفق در عرصه مدال‌آوری و اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف و از فعال‌ترین هیئت‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

غلام ویسی خاطرنشان کرد: سال گذشته تنها نماینده استان کردستان در بازی‌های پاراآسیایی از آیات نابینایان و کم‌بینایان بود. وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های مثبت و ستودنی هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان کردستان میزبانی مسابقات چندجانبه بین‌المللی گل‌بال نابینایان و کم‌بینایان در سال گذشته بود که با حضور رئیس کارگروه جهانی گلبال در سنندج برگزار شد.

به گفته غلام ویسی، میزبانی شایسته کردستان از این رویداد بین‌المللی موجب تحسین مسئول کارگروه جهانی گلبال و مسئولین فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشورمان شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات