خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

پیروزی نهایی ازآن فلسطین است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل گفت: پیروزی نهایی ازآن فلسطین است و تا آزادی قدس شریف زمان زیادی نمانده و افول اسرائیل قطعی است.
کد خبر: ۹۵۹۰۰۴۷
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
پیروزی نهایی ازآن فلسطین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در جمع مردم شهر فیروزان در مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه یکی از موضوعات جهاد تبیین دشمن‌شناسی است، اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم، یهود در طول تاریخ اسلام تاکنون از سرسخت‌ترین دشمنان اسلام بودند و در حال حاضر یهودیان در رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی در قلب کشورهای اسلامی قرار گرفته‌اند که تنها راهکار ریشه‌کن کردن این غده سرطانی نابودی اسرائیل است.

وی به عوامل و اهداف شوم شکل‌گیری این رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: کشور استعماری و آمریکا به دنبال یک جای پای مطمئن و محکم در غرب آسیا می‌گشتند چراکه این منطقه فوق العاده مهم است و ۶۵ درصد نفت، ۴۰ درصد گاز، مهد تمدن و ادیان، آبراهه‌های مهم جهان در این منطقه هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: به دلیل این موقعیت استراتژیک، آمریکا و اروپا، اسرائیل را در این منطقه ایجاد کردند که ثروت منطقه را به واسطه آن غارت کنند و نقش اسرائیل تداعی‌کننده این ضرب المثل است «رفیق دزد و شریک قافله است» و اسرائیل محل ملاقات دزدان بین المللی است.

وی افزود: هدف دوم، ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی است و از زمان تأسیس این رژیم، ۳۴ جنگ را با کشورهای اطراف خود ایجاد کرده و باعث اختلاف بین کشورهای اسلامی شده است.

مختاری تصریح کرد: هدف سوم اینکه یهودیان دنبال منطقه‌ای برای تشکیل دولت خود بودند، کشور انگلیس با خیانت خود و واگذاری فلسطین در توافقنامه بالفور به یهود زمینه شکل‌گیری این رژیم را داد و این سه هدف شوم باعث شکل‌گیری اسرائیل و غده سرطانی در قلب کشورهای اسلامی شد.

وی سه خطر جدی رژیم صهیونیستی اسرائیل را برای مسلمانان و جامعه بشری برشمرد و گفت: داشتن سلاح هسته‌ای از طرف این رژیم و خطر آن برای بشریت این است که تابع هیچ یک از قوانین بین المللی و حقوق بشر نبوده و کسی تاکنون حق بازرسی از تسلیحات این کشور را نداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود:  ادعای ارضی از نیل تا فرات برای تشکیل دولت یهود که ۸۰ درصد از اهداف آنها در پرچم این کشور آمده است نیز از دیگر خطرها است.

وی تصریح کرد: نژادپرستی افراطی که طبق اعتقادات آنها و مطالب آمده در کتاب «تلمود» نژاد برتر را نژاد یهود معرفی می‌کند و سایر انسان‌های دیگر را در سطح پایین‌تر از خود می‌دانند که این مسئله و اعتقاد آنها تنها مربوط به مسلمان نبوده و پیروان تمام ادیان را شامل می‌شودنیز از دیگر موارد است.

مختاری در ادامه راهکارهای مبارزه با این رژیم را برشمرد و بیان کزد: روشنگری و تبیین خطرات این رژیم برای مسلمانان و بشریت است که جوامع بین المللی آگاه شوند و راهکار دوم، کمک مالی جوامع اسلامی به جبهه مقاومت برای ادامه مبارزه با این رژیم است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل گفت: پیروزی نهایی ازآن فلسطین است و تا آزادی قدس شریف زمان زیادی نمانده و افول اسرائیل قطعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات