خبرهای داغ:

دوره توانمندسازی مربیان با عنوان «در مسیر» در کرمانشاه برگزار شد

دوره توانمندسازی مربیان با عنوان «در مسیر» ویژه مربیان و فعالین تربیتی و قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۰۲۹
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴

 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان؛ خبرگزاری بسیج- استان کرمانشاه،دوره توانمندسازی مربیان با عنوان «در مسیر» ویژه مربیان و فعالین تربیتی و قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با حضور استاد حمید درسی، فعال تربیتی و مدیرعامل مدرسه تربیتی فیض در سالن تالار فرهنگی هنری بعثت برگزار شد.

براساس این گزارش، این رویداد ارزشمند با محوریت قرار دادن کانون های فعال در محلات طرح‌ شهید اسداللهی استان کرمانشاه، با حمایت وزارت کشور و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در برگزار شد.

*بایدبا کادرسازی وتربیت نیروهای شاخص درراستای ایجاد حکومت اسلامی قدم برداریم

حمید درسی با حضور در جمع مدیران کانون های مساجد استان کرمانشاه، گفت: منافقین با محوریت تغییر اولویت ها ونشستن افراد درجایگاه های اشتباه بر جهل مردم موج سواری کردند واین امورات رو توسط خودی ها انجام دادندو به نوعی جهل توسط خودی ها ایجاد شد و در واقع دشمن حقیقیت توانست جلوه های حق را پنهان کند وواقعیت را آن طور که مورد پسند خودش هست نشان دهد حال آنکه می بینیم حقیقت غیر از واقعیت است.

فعال تربیتی و مسئول مدرسه تربیتی اسلامی فیض افزود:در مباحث تربیتی مهم این است دریابیم که عقاید وسبک زندگی رابطه ای دوسویه باهم دارند وهردو به نوعی بر دیگری تاثیر می گذارند اما باید این مهم فراموش نشود که عقیده وایمان  وحقیقت امری درونی وپنهان است وسبک زندگی وعمل آدمی و واقعیت اشکار وامری بیرونی هستند.

دوره توانمندسازی مربیان با عنوان «در مسیر»  در کرمانشاه برگزار شد

وی خاطر نشان کرد: دشمنان حقیقت با خلق روایت، کنش میدانی، انسجام شبکه ای، وخلق خوف وترس می خواهند که غلبه ی اجتماعی برعلیه اسلام وانقلاب ایجاد کنند هرچند که جبهه باطل درحقیقت تضعیف شده ومعدود هستند اما با چنین اوامری به زعم خویش میخواهند کار راجلو ببرند.

درسی اظهار کرد: انقلاب اسلامی مقدمۀ همان حیات طیبه ای است که انبیا و رسولان و تمام ادیان توحیدی به دنبال آن بودند لذا حالا که این موهبت الهی ونورانی نصیب ما شده نباید راکد ومنفعل از کنارش رد بشیم باید تلاش کنیم وبا کادرسازی وتربیت نیروهای شاخص وکارآمد نه تنها زمینه ظهور مهدی موعود روفراهم کنیم  بلکه درراستای ایجاد حکومت اسلامی قدم برداریم وغلبه ی اجتماعی را به نفع اسلام تغییر دهیم.

دوره توانمندسازی مربیان با عنوان «در مسیر»  در کرمانشاه برگزار شد

*ارتقاء سطح فعالیت های قرآنی و تربیتی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد 

در ادامه این دوره حجت الاسلام جواد جلالی با اشاره به برگزاری این دوره با اولویت کانون‌های مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه، گفت: برگزاری دوره غیرحضوری آموزشی مهارت افزایی مربیان کودک و نوجوان کانون ویژه مربیان با ویژگی‌های اختصاص حداقل ۳ ساعت در هفته برای فعالیت‌های تربیتی کانون‌های علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های تخصصی مربیگیری کودک و نوجوان همچنین متعهدد به اجرای کارخواست طرح پس از پایان دوره آموزشی در کانون و آشنایی مقدماتی مربیگری کودک و نوجوان در کانون خواهد بود.

دوره توانمندسازی مربیان با عنوان «در مسیر»  در کرمانشاه برگزار شد

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه افزود: برگزاری دوره آموزشی حضوری ویژه مربیان برگزیده دوره غیرحضوری، اجرای کارخواست تربیتی ابلاغی در مسجد و دریافت حمایت‌های تخصصی، پشتیبانی ستاد از طرح، حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های تربیتی کانون‌های برتر طرح، ارائه محتوای کاربردی ویژه فعالیت‌های تربیتی در مسجد، انعکاس اجرای طرح در رسانه‌ها و معرفی کانون‌های برتر از دیگر موارد اشاره شده در اجرای طرح است.

وی خاطر نشان کرد: طرح شهید اسداللهی با عنوان رویداد توانمندسازی مربیان «در مسیر» بر مدار تربیت نوجوانان پیشران در کرمانشاه با هدف ارتقاء سطح فعالیت های قرآنی و تربیتی، به صورت ویژه و با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در این طرح دیده شده اند.

دوره توانمندسازی مربیان با عنوان «در مسیر»  در کرمانشاه برگزار شد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار