خبرهای داغ:

راهی برای نجات صهیونیست‌ها وجود ندارد

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: راهی برای نجات صهیونیست‌ها وجود ندارد و در آنجا جنگ و زندگی توسط فلسطینیان با هم در سرزمین‌های اشغالی ادغام می‌شود. صهیونیست‌ها نمی‌توانند میان جنگ و زندگی یکی را انتخاب کنند و راهشان تسلیم شدن است که خواهیم دید.
کد خبر: ۹۵۹۰۰۱۵
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز قدس در تهران اظهار کرد: مسافران قدس امروز در حال عروج به عرش اعلا هستند. امروز ما پیکر مجاهدان بزرگی را در دست داریم. سرلشکر شهید «محمدرضا زاهدی» که ما او را «علی» صدا می‌زدیم، یک مجاهد پُر افتخار، اهل وعده صادق، ذکر، نماز، امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی افزود: شهید زاهدی از ۴۳ سال پیش تا به امروز لباس جهاد را از تن به درنیاورد، زیرا او معتقد بود که امیر مؤمنان فرموده است اگر قومی لباس جهاد را از تن به در کنند، خداوند به آن‌ها لباس ذلت می‌پوشاند.

شهید زاهدی برای ساخت قدرتی عظیم در مقابل صهیونیست‌ها مجاهدت کرد

سرلشکر سلامی گفت: سرلشکر شهید علی زاهدی، همرزم شهید «حسین خرازی»، «احمد کاظمی» و سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» بود؛ ایشان فرمانده شجاع و مدبر لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام و تیپ قمر بنی هاشم در دوران دفاع مقدس بود. ایشان یک اسطوره جاودان و شخصیتی شبه افسانه‌ای بود که بعد از دوران دفاع مقدس، چندین سال به همراه فرمانده جاودانه جبهه‌های مقاومت سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی در لبنان و سوریه برای ساخت قدرتی عظیم در مقابل صهیونیست‌ها مجاهدت کرد.

فرمانده سپاه گفت: او انسانی وارسته بود و بیزار از خودنمایی، خودآرایی و دیده شدن بود. وی انسانی مجاهد، متقی، جانباز و مجاهد بود. او مانند انسان تشنه‌ای که دنبال آب می‌گردد، شهادت در راه خدا را به هر چیز دیگری ترجیح می‌داد. او جزئی از این زنجیره نورانی شهیدانی بود که از اینجا هجرت کردند تا در شرق مدیترانه از حیثیت، اعتبار، ناموس و آبروی مسلمانان و امنیت آنان و اعتبارشان دفاع کنند. شهیدان همدانی، الله دادی، شاطری و سید رضی و شهیدانی که در لبنان و سوریه نماد حمایت ما از مظلومان و مستضعفان بودند، امتداد این نسل فداکار بود.

سرلشکر سلامی گفت:، اما شهیدان دیگری مانند شهید سرلشکر پاسدار محمد هادی حاج رحیمی، یک شهید گمنام و بیزار از شناخته شدن بود. نجیب و توانا بود و او هم شاید ده‌ها سال در جبهه مقاومت زندگی کرد. او از نسل شهیدان بزرگ مانند سفیر شهید ما در یمن حاج حسن ایرلو بود. شهیدان صالحی، روزبهانی، محسن صداقت، جلالتی، آقابابایی و شهید امان‌اللهی نیز شهیدان جوانی بودند که تلاش کردند تا امنیت ایران اسلامی را در پرتو این مجاهدان تثبیت کنند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: درود خداوند بر شهیدان نیروی زمینی قدرتمند سپاه و فرماندهی انتظامی عزیز این سرزمین که دیروز در مقابل گروه‌های شرور و حمایت شده از سوی سرویس‌های جاسوسی دشمنانمان توانستند زیباترین نقش از مقاومت و دفاع شجاعانه را در جنوب شرق کشور به زیبایی و با شهادت و جهاد رقم بزنند و اجازه ندهند هیچیک از این مهاجمان شرور، سر سالم به جهنم ببرند. آن‌ها را تماماً با قدرت الهی خویش به درک واصل کردند. بر این شهدای سرافراز درود می‌فرستیم و برای خانواده و بازماندگان این نسل فداکار از خدای متعال صبر مسألت داریم.

سرلشکر سلامی گفت: رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام مزدور و شیطانی انگلیس از ۷۵ سال پیش آن را در پهلوی پیکره امت اسلام فرو کرد و بعد از آن آمریکای جنایتکار این رژیم را به عنوان یک سرپل سیاسی، امنیتی و جغرافیایی در منطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاست‌های جنایتکارانه و استعمارگرایانه آمریکای جنایتکار باشد. از سال ۱۹۴۵ به این طرف که رژیم صهیونیستی به عنوان یک موجودیت تصنعی در ضمن حمایت‌های شیطانی غرب به خصوص آمریکا و انگلیس قرار گرفت، با جنایت‌های بی‌شمار در این سرزمین، امنیت و شب و روز خوش را از ملت مسلمان فلسطین و از بخش دیگری از سرزمین‌های اسلامی و عربی گرفته است.

رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از شر فتنه‌هایی که ایجاد می‌کند، بگریزد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از شر فتنه‌هایی که ایجاد می‌کند، بگریزد. ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس ما بدون پاسخ نخواهد ماند. هنر ملت ایران شکستن قدرت امپراطوری‌ها است.

وی افزود: جنگ‌های ۱۹۴۸، ۱۹۵۶، ۱۹۶۷، ۱۹۷۳ تا قبل از انقلاب اسلامی مجموعاً نبرد‌هایی بود که آمریکا، انگلیس و فرانسه با میدان‌داری رژیم صهیونیستی برای بی‌سرزمین کردن و آواره کردن یک ملت ریشه‌دار روی زمین به نام فلسطین انجام دادند.

آمریکا در مرکز نفرت جهانی قرار گرفته است

سرلشکر سلامی گفت: آمریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی‌ریشه که فروپاشی آن از هر جهت بسیار شدنی و ممکن و به فضل الهی نزدیک است، هزینه‌های سنگین سیاسی، اقتصادی و امنیت فراوانی را متحمل شده است. امروز جنایت‌های رژیم صهیونیستی که توسط آمریکا حمایت می‌شود، آمریکا را در مرکز نفرت جهانی و به خصوص جهان اسلامی قرار داده است.

فرمانده کل سپاه گفت: شخصیت سیاسی آمریکا تحت حمایت مالی و لجستیکی از رژیم صهیونیستی و حمایت سیاسی در وتو کردن همه قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و حمایت‌های روانی رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی و تلاش برای غلبه دادن اراده سیاسی خود از طریق سلطه دادن این رژیم بر جهان اسلام است. امروز شخصیت اخلاقی و سیاسی آمریکا در همه منطقه و جهان در حال زوال است و آمریکا مجبور شده است نقطه تمرکز خود را از اقتصاد، بر امنیت در شرق مدیترانه قرار دهد و زیان او از این منظر شتاب گرفته است.

رژیم صهیونیستی امروز با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است

وی افزود:، اما آمریکا حاضر نیست این رژیم را رها کند. رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکا امروز زنده است و در اتاق مراقبت‌های ویژه سیاسی، امنیتی و روانی آمریکا در حال نفس کشیدن است. هرگاه این دستگاه تنفس مصنوعی غرب از بینی رژیم صهیونیستی برداشته شود، او حیات نباتی به خود خواهد گرفت و فرو خواهد ریخت و این نزدیک است.

سرلشکر سلامی‌گفت: شما به صحنه نگاه کنید؛ قبلاً رژیم صهیونیستی در جنگ‌هایی با ارتش‌های بزرگ کشور‌های عربی توانسته بود بخش‌های مهمی از سرزمین‌های فلسطین را که همچنان در اختیار اوست در تصرف بگیرد، اما امروز در مرز باریکی بین مرگ و زندگی قرار گرفته است. همه تلاش رژیم صهیونیستی این است که فضای جنگ را از زندگی و اجتماعی منفک کند.

وی افزود: صهیونیست‌ها می‌خواهند در میان دنیایی از بغض و کینه فشرده مسلمانان حیات سیاسی امن و مطمئن داشته باشند. امروز وقتی به جهان نگاه کنیم و به فلسطین، می‌بینیم جغرافیای غزه کوچک است، اما جغرافیای سیاسی آن وسعتی جهانی پیدا کرده است.

سرلشکر سلامی افزود: اگر صهیونیست‌ها جنگ با فلسطین را ادامه دهند، سرانجام مجبور خواهند شد که به این مقاومت آسمانی مردم فلسطین تن دهند و اگر بخواهند از میدان عقب بنشینند، باز هم شکست است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پیام‌هایی که از درون غزه به ما منتقل می‌شود این است که می‌گویند ما هیچ مشکلی برای ادامه این استقامت نداریم، محکم باشید که رژیم را در غزه مدفون خواهیم کرد. سنت الهی این است که فلسطین می‌ایستد و توطئه شوم دشمنان به خودشان باز خواهد گشت و سرانجام سرزمینشان، دیارشان و ارضی که جوانان فلسطینی هنوز پا در آن نگذاشته‌اند، به فلسطین باز خواهد گشت.

راهی برای نجات صهیونیست‌ها وجود ندارد

سرلشکر سلامی گفت: راهی برای نجات صهیونیست‌ها وجود ندارد و در آنجا جنگ و زندگی توسط فلسطینیان با هم در سرزمین‌های اشغالی ادغام می‌شود. صهیونیست‌ها نمی‌توانند میان جنگ و زندگی یکی را انتخاب کنند و راهشان تسلیم شدن است که خواهیم دید.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز همه سرزمین‌های اشغالی که تحت سیطره صهیونیست‌ها است از شمال از غرب و از شرق در تقاطع آتش مسلمانان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها