خبرهای داغ:
سردار کریمی:

هیچ عملی از دشمنان در نزد ملت شجاع و غیرتمند ایران اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند

فرمانده سپاه روح الله گفت:عملیات طوفان الاقصی تحول بزرگی در مقاومت مردم فلسطین و غزه رقم زد و این عملیات ضربات سنگینی به ساختار امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و نظامی صهیونیست ها وارد کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۸۲
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مركزی در جمع صمیمی خانواده های معظم شهدای شرکت ماشین سازی اراک اظهار داشت: روز قدس که یادگار امام خمینی(ره) و نشان دهنده عمق راهبردی اندیشه ای حضرت امام(ره) نسبت به مسائل جهان اسلام است، روز اعلام فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام است.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی افزود: حضور گسترده مردم جهان در خیابان ها برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین نشانگر حقانیت مردم فلسطین در برابر ظلم و جنایت های ۷۵ ساله دولت های استعماری و استکباری در جعل کردن رژیم صهیونیستی در منطقه جهان اسلام است.

وی ادامه داد: مردم فلسطین تصمیم گرفته اند سرنوشت خود را تغییر دهند و لذا در جدیدترین مرحله، امروز در سرزمین های اشغالی مردم به خروش آمده اند و عملیات طوفان الاقصی تحول بزرگی در مقاومت مردم فلسطین و غزه رقم زد و این عملیات ضربات سنگینی به ساختار امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و نظامی صهیونیست ها وارد کرد.

سردار کریمی تأکید کرد: ضربه های سهمگین عملیات طوفان الاقصی به رژیم جعلی صهیونیستی قطعا ترمیم ناپذیر است و این عملیات نشان داد صهیونیست ها در برابر بحران های داخلی و خارجی به چالش افتاده اند و روبه استیصال هستند.

وی با بیان اینکه امروز مسئله فلسطین و غزه به عنوان مسئله اول جهان و کشورهای اسلامی و غیر اسلامی تبدیل شده،گفت: امروز ماهیت پلید، کودک کشی و ضد انسانی رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی برای مردم دنیا آشکار تر شده است و طوفان الاقصی حق و باطل واقعی را به مردم جهان نشان داد و امروز فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل در سراسر جهان فراگیر شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی افزود: خون شهدای مظلوم و کودکان بی گناه غزه قطعا برکات زیادی خواهد داشت و نوید نابودی غاصبان و متجاوزان در منطقه را به دنبال خواهد داشت و به اذن و نصرت الهی و بر اساس آموزه های قرآنی مردم فلسطین و غزه پروز و سربلند خواهد شد.

وی با اشاره به حمله صهیونیستها به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که به شهادت تعدادی از فرماندهان سپاه در سوریه انجامید، گفت: قطعا هیچ عملی از دشمنان در نزد ملت شجاع و غیرتمند ایران اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند.

سردار کریمی تأکید کرد: شهادت پرافتخار فرمانده دلاور، شجاع و خستگی ناپذیر جبهه های مبارزه با ایادی دشمن سردار سرلشکر محمد رضا زاهدی و همرزمان ایشان که بیش از ۴ دهه برای شهادت در کوه و بیابان تلاش می‌کرد، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومند خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهید زاهدی در مسئولیت های مختلف طی ۴ دهه گذشته همواره منشا برکات فراوان و موفقیت های تعیین کننده بود و این فرمانده رشید در مسیر انجام تکالیف الهی و سربلندی ایران اسلامی شبانه روز تلاش میکرد و نهایت در ایام مبارک ماه رمضان و روز شهادت امیدالمومنین(ع) با دست شقی ترین و وحشی ترین دشمنان اسلام به آرزوی دیرینه خود رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها