معاون سیاسی سپاه قدس گیلان

مشکلات مسلمان در هر کجای دنیا به هم دیگر مرتبط است

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس شهرستان خمام اظهار کرد: امام راحل عظیم الشان با اعلام روز جهانی قدس اتصال زنجیره‌ای مشکلات مسلمانان را به هم تاکید داشته است.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۷۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹

مشکلات مسلمان در هر کجای دنیا به هم دیگر مرتبط  است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی مسئول سیاسی قدس گیلان با اشاره به فرمایش امام راحل" ره" درخصوص اعلام جهانی بودن روز قدس گفت : با اعلام روز جهانی قدس مبارزات فلسطین را وارد نقطه عطف جدیدی شد و نقشه شوم اسرائیل مبنی بر اینکه درگیری با فلسطین صرفا یک نزاع قومیتی است خنثی کرد.

 

 وی افزود: آرمان قدس اگر یک روز منحصر در مسلمانان و امت اسلامی بود امروز به یک آرمان فراگیر از سوی آزادگان عالم تبدیل شده است.

 

 سرهنگ پاسدار عزیزی از نقص حقوق بشر در کشور های مسلمان گفت و اظهار کرد: غزه و فلسطین امروز تنها سرزمینی است که حقوق بشر مستمراً در آن نقض می‌شود و سازمان‌های مدعی حقوق بشر تحت فشار قدرت‌های استکباری ساکت مانده اند.

 

 

 مسئول سیاسی سپاه قدس گیلان در پی حمله رژیم صهونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، از قدرت کامل و درایت کافی جمهوری اسلامی در مقابل هر نوع تهدیدی گفت و تصریح کرد:؛ قوه عاقله نظام بر اساس نصب العین قرار دادن هدف استراتژیک جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری در اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی تصمیمات لازم را در خصوص نحوه تقابل با تجاوز رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.

ارسال نظرات