سازمان بسیج ورزشکاران با صدور پیامی شهادت قهرمان تکواندو شهید سیدمحسن حسین نیا در حملات گروه تروریستی جیش‌الظلم در شهرستان «چابهار» و «راسک» سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۲۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، در پی حملات گروه تروریستی جیش‌الظلم در شهرستان «چابهار» و «راسک» سیستان و بلوچستان، تعدادی از غیورمردان کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که در این میان نام شهید محین حسین نیا از قهرمانان تکواندو کشورمان به چشم می خورد.

سیدمحسن حسین نیا دارنده دان ۴ تکواندو و از قهرمانان خوب بهنمیری بود که در استان سیسنان و بلوچستان به خدمت مشغول بود.

به همین مناسبت سازمان بسیج ورزشکاران با صدور پیامی ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، شهادت قهرمان تکواندو کشورمان را تبریک و تسلیت گفت.

پیام تسلیت بسیج ورزشکاران در پی شهادت قهرمان تکواندو سیدمحسن حسین‌نیا و محکومیت این جنایت تروریستی

در این پیام آمده است:

«إِنَّا لِلَّٰهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

تنها دو روز پس از حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رسیدن سرداران رشید اسلام، تکه دیگری از پازل استکبار جهانی علیه ایران تکمیل شد و گروه تروریستی جیش الظلم در تبعیت از اربابان خود به چابهار و راسک استان سیستان و بلوچستان حمله کردند که در این جنایت کوردلانه تعدادی از هموطنان و غیورمردان کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به وضوح پیداست که جریان باطل به آخرین نفس های خود نزدیک شده و این دست و پا زدن های بیهوده نشان از این اتفاق دارد. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به قله نزدیک شده ایم و این مسئله خشم دشمنان ایران اسلامی را برانگیخته و آنان را وادار به چنین جنایاتی کرده است.

درست است که دل های مردم شریف ایران از این جریانات خون می شود اما دشمنان این مرز و بوم باید بدانند هر قطره خون این شهیدان باعث آبیاری درخت بیداری و مقاومت ملت ما و ملت های منطقه و جهان می شود و روز به روز این درخت تنومندتر می شود.

در میان قربانیان این جنایت تروریستی یکی از اهالی جامعه ورزش به نام سید محسن حسین نیا نیز به چشم می خورد؛ این شهید بزرگوار از قهرمانان تکواندو کشورمان بود که برای خدمت در استان سیستان و بلوچستان حاضر شده بود.

جامعه ورزش ایران همواره نشان داده در صف اول خط مقدم جبهه حق علیه باطل قرار دارد و این مسئله امروز با تقدیم این شهید بزرگوار بیش از پیش مشهود شد.

سازمان بسیج ورزشکاران ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی چابهار و راسک، به خانواده های شهیدان این اتفاق به خصوص خانواده شهید محسن حسین نیا تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می کند.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار