دبیرکل خانه ایثارگران کشور:

تنبیه طراحان جنایت تروریستی جیش العدل امری قریب الوقوع و ضروری است

دکتر محمد یزدان پرست دبیرکل خانه ایثارگران کشور در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در شهر‌های راسک و چابهار توسط گروه تروریستی جیش العدل، تنبیه طراحان و آمران این جنایت را امری قریب الوقوع و ضروری دانست.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۵۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران کل کشور، در  پیام دبیرکل خانه ایثارگران  کشور آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حمله تروریستی در شهرستان‌های چابهار و راسک که منجر به مجروح و شهادت تعدادی از هموطنان بی‌گناه و مظلوم و همچنین مدافعان امنیت کشور شد، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

یقیناً این دست اقدامات تروریستی که با هدف تفرقه‌افکنی در صفوف منسجم ملت بزرگ ایران توسط دشمنان این ملک و ملت طراحی و اجرا می‌شود، محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهد برد و بر اتحاد و انسجام بیشتر ملی می‌انجامد.

اینجانب به نمایندگی از ایثارگران عزیز ضمن تسلیت این حادثه تلخ به ملت ایران به ویژه خانواده های گرامی این عزیزان و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به خصوص شهرستان‌های راسک و چابهار، از سربازان گمنام امام زمان(ع) و پاسداران انقلاب اسلامی درخواست داریم تمام توان و تلاش خود را برای شناسایی و برخورد با مسببان این حادثه تروریستی به کار گیرند.

از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

 

دکتر محمد یزدان پرست

دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور

ارسال نظرات
آخرین اخبار