سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان در بیانیه‌ای به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۳۲
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان،سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان به مناسبات فرا رسیدن روز قدس بیانه صادر کرد ‌که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»
 به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یارى آنها تواناست.» (سوره حج آیه 39 )

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس که میراث بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  است، در حالی فرا رسیده که ملت مقتدر و مظلوم فلسطین، تحت ظلم و ستم رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، با هزاران شهید و مجروح که کودکان، زنان و غیرنظامیان اکثر قریب به اتفاق آن را تشکیل داده است، روزهای سختی  را پشت سر می‌گذارند.
بی‌تردید تشدید جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی در مقطع کنونی، به دلیل بحران‍های داخلی و خارجی این رژیم غاصب است و ضمن آشکار ساختن چهره پلید آن رژیم برای جهانیان، قرار گرفتن در سراشیبی نابودی و فروپاشی دشمن صهیونیستی را نوید می دهد.

سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان ضمن محکوم کردن جنایت‍های گستره رژیم صهیونیستی به ویژه در حمله به کنسولگری ایران در دمشق و ترور دیپلمات‍ها و مستشاران نظامی کشورمان، از امت اسلامی و ملت مومن و بصیر ایران دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از ملت مظلوم و آرمان برحق فلسطین حمایت کنند. براساس وعده صدق الهی قطعاً  فلسطین پیروز است و این مهد ادیان الهی و پنجره زمین به آسمان با مقاومت و یاری مبارزان راه خداوند آزاد خواهد شد و خداوند یاری گر مجاهدان است.

 

سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار