خبرهای داغ:

دعوت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور از عموم مردم جهت حضور در‌ راهپیمایی روز قدس

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم جهت حضور در‌ راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل‌آورد.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۹۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲

دعوت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور از عموم مردم جهت حضور در‌ راهپیمایی روز قدس

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم جهت حضور در‌ راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل‌آورد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ»)


«همان کسانی که به ناحق از خانه‌هایشان بیرون رانده شدند [آنها گناهی نداشتند] جز اینکه می‌گفتند پروردگار ما خداست و اگر خدا بعضی از مردم را با بعض دیگر دفع نمی‌کرد صومعه‌ها و کلیساها و کنیسه‌ها و مساجدی که نام خدا در آنها بسیار برده می‌شود سخت ویران می‌شد و قطعاً خدا به کسی که [دین] او را یاری می‌کند یاری می‌دهد چرا که خدا سخت نیرومند شکست‏ ناپذیر است» (سوره مبارکه حج آیه 40)


روز جهانی قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل عظیم‌الشأن روز خروش ظلم‌ستیزان و تحقق این حدیث علوی «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» ی ملت مؤمن و انقلابی ماست. ملت‌های اسلامی علی رغم برخی از دولتمردان حقیر و مرتجع خود که بقایشان را در عادی سازی رابطه با این غده سرطانی میدانند، نیز در کنار قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین حضور دارند و نخواهند گذاشت مشعل مقاومت و شعله‌های خروشان آتش قهر امت اسلامی علیه اسرائیل با تزویر استکبار و خیانت مزدوران منطقه‌ای خاموش شود.

امروز حمایت های از مردم مظلوم غزه از ملت های مسلمان فراتر رفته و در سراسر دنیا و حتی کشور های اروپایی نیز این رژیم سفاک را در باتلاقی عمیق گرفتار ساخته است.


عملیات غرور آفرین «طوفان الاقصی» همینه پوشالی شکست ناپذیری این غده سرطانی را از بین برده و نوید صبح ظفر و پیروزی را ارمغان آورد. تجاوز وکشتار زنان و کودکان مظلوم غزه، حمله به بیمارستان ها و مراکز درمانی و آموزشی، حمله به مراکز دیپلماتیک و ... همه گوشه ای از جنایات و نسل کشی این رژیم حرام زاده و نامشروع است که به همه عالم حقانیت و مظلومیت ملت قهرمان و سرافراز فلسطین را نمایان ساخته و همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اشاره فرمودند : روز قدس امسال ان شاءالله با درخشش ملت ایران و حضور ملت های مسلمان و آزادیخواه ، به یک خروش بین المللی علیه رژیم غاصب تبدیل خواهدشد.


ما مهندسین بسیجی ضمن مشارکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از قبله اول مسلمین جهان از آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی دعوت به عمل می آوریم تا ضمن حضور پر شور خود ، حماسه ای دیگر را رقم زنند.

 

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار