بمناسبت روز جهانی قدس:

بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر

سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دعوت به حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۹۹
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:
با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و ترسیم اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرمان فلسطین به عنوان یکی از اصول مترقی و سلطه ناپذیر انقلاب اسلامي مطرح و به عنوان مهمترین مساله جهان اسلام در صدر مطالبات و دغدغه های امت اسلامی قرار گرفت و حضرت امام رضوان‌الله تعالی علیه با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس ،آغازگرخیزشی جهانی علیه نظام سلطه و اشغال قدس شریف شد .
ملت بیدار و قهرمان فلسطین در انتفاضه هایی متعدد ، بارها و بارها قدرت و ابهت رژیم را به چالش کشیده و سرانجام در عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر هیمنه پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی را درهم شکست و موجی از امید را به کالبد امت اسلام تزريق کرد .
با گذشت بیش از شش ماه از این عملیات غرور آفرین دنیا و سازمان‌های حقوق بشری شاهد اوج خباثت ، وحشی گری و نسل کشی رژیم اشغالگر قدس با هدف جبران این شکست تاریخی است و رژیم در این نبرد نابرابر نه تنها به هیچکدام از اهداف خود نرسیده بلکه نظاره گر حمایت ملت‌های آزاده عالم از فلسطین مظلوم و فشار رسانه ای علیه هیئت حاکمه رژیم صهیونیستی است . در این میان مقاومت بی نظیر گروه‌های جهادی و انسجام رزمندگان در جغرافیای مقاومت اضمحلال این رژیم را شتابی مضاعف بخشیده است .
سازمان بسیج ادارات استان بوشهر به نمایندگی از جامعه اداری استان، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، رفح و کرانه باختری بویژه حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان اعلام می دارد که این‌ جنایات بی پاسخ نخواهد ماند و عوامل این جنایت تاوان سنگینی را خواهند پرداخت و از همه مدیران ،کارگزاران و کارمندان دستگاههای اجرایی به حضور با بصیرت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرده تا همگامی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام و ندای آزادی قدس شریف را فریاد زنند .



سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار