پیام تسلیت و محکومیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان در پی حادثه تروریستی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با صدور پیامی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۵۱
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با صدور پیامی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

«الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ» (حج/ ۴۰)

 

«همان کسانی که به ناحق از خانه‌هایشان بیرون رانده شدند [آنها گناهی نداشتند] جز اینکه می‌گفتند پروردگار ما خداست.»

 

 

در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه ، عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ ؛سالروز شهادت امام علی( ع) هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داده است .

 

رژیم جعلی اسرائیل بواسطه مقاومت تاریخی مردم مظلوم غزه، اعلام انزجار عمومی مردم در سراسر جهان از جنایات این رژیم و حمایت گروه‌های مقاومت منطقه در استیصال کامل به سر می‌برد و با این جنایت جدید خود به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به خیال خام خود موجب تغییر معادلات خواهد شد، اما سنت الهی بر نابودی ظالمان قرار دارد و یقیناً رژیم صهیونسیتی نیز به واسطه حاکمیت این سنت الهی در تاریخ فرو خواهد پاشید و محور مقاومت برنده نهایی این تقابل خواهد بود.

 

اینجانب شهادت سردار سرافراز اسلام سرتیپ محمد رضا زاهدی (از فرماندهان اسبق سپاه قدس گیلان به مدت ۶۸ ماه ) و سایر وابستگان نظامی جمهوری اسلامی ایران را به محضر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای شهدای عزیز علو درجات را از خداوند طلب می‌نمایم.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی 

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی در سپاه قدس گیلان

ارسال نظرات