مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران:

حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس امسال بسیار مهم است

اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران در پیامی از ایثارگران عزیز برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۲۵
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران کل کشور، در این پیام با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و شرارت های رژیم صهیونیستی در کشتار مردم و نیز حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و زیرپا گذاشتن معاهدات بین المللی، آمده است:  تحولات فلسطین اشغالی در ماه های اخیر موجب شده است تا روز جهانی قدس امسال متمایز از سال های گذشته باشد و ادامه این تحولات با حمایت مردم مسلمان جهان اسلام در سایه وحدت بیش از پیش آنان می تواند رژیم پوشالی صهیونیستی را هر چه بیشتر به نابودی نزدیک کند و وعده برحق الهی که در قرآن کریم به آن اشاره شده است را محقق سازد.

مسلمانان جهان امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می‌دارد که زنان، کودکان و پیران در غزه و کرانه غربی رود اردن از زمین، هوا و دریا مورد آتش‌باری و آتش‌بازی صهیونیست‌ها هستند و هزاران تن در خون خود غلطیده‌اند.

ملت ایران در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز قدس امسال را پرشور‌تر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی اسرائیل با همت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با چند ضربه متحدانه فلسطین و یارانش سرنگون خواهد شد.

 ما ایثارگران با لبیک به ندای حق مدارانه خمینی کبیر(ره) و به تاسی از ولی امر مسلمین جهان همچون گذشته در کنار دیگر اقشار غیور امت حزب‌الله در مراسم روز قدس شرکت نموده و بدینوسیله از همه خانواده بزرگ ایثارگران کشور می‌خواهم همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این مراسم بار دیگر صلابت و بیداری خود را به جهانیان نشان دهند.

 

اکبر حیدریان

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار